Thursday, February 19, 2009

..kembali mengaktifkan diri

..huhu. tima kasih to en azwan dan puan eva kerana telah sudi mengajak dan membawa saya ke low yat sekaligus telah menyelesaikan masalah laptopku yg tak idop2 sejak sekian lama. ropa2nya adapter rosak la. puas la aku kecek laki aku nak beli laptop baru. huhu. tp kalu nak gak still boleh kan? kui2 kalu dia tau laptop dh ok, mesti ayat dia sejibik camnih, "tu la..kan abang dh kata...laptop tu tak rosak punya..." yooooo laaa!!!! tapi aku still nak gak laptop baru..yg kecik comey2...heh. td dh survey kat low yat tu, bwh 2K dah leh dpt dh...mintak le adiah besday ke kan....hahaha...tak berapa lama je lagi nihhh...sempat soh dia kumpul duit lebih sket......:P


ok la..nak g check emel sat. berkurun lama tak baca emel....

2 comments:

WaNz said...

dah lama aku suh pi low yat tuh... nak kena orang bawak jugak.... manja betul kawan aku sorang nih... hehehehehe

enonz said...

i very the manja...hehehehe