Wednesday, October 8, 2008

..mood maleh nak keje

adei..kejap nau dh hari rabu. kalu last week cenggini aku tgh siap2 nak g spore....hr ahad hr tu dh balik sini..ngan sedihnya....huarrgghhhhhhhhhhhhhhhh!!! takmo balik!takmo balik! tp kugagahi jua....laki aku pon takde mood je hr tu. nak antau aku balik kan...he wished i could stay longer. setahun cenggitu! huhu. melampau tau laki aku. sampai setahun nk perap aku kt spore. mn dapat!aku cakap ngan dia carik umah kat johor. konpem aku ikut dia dok sana. semoga kengkawans dan customers gue memahami la yep. gue hengat kental sangat la dok jauh2 kan...skalik haram......asek nak bkepit jek. kui2. meluat mak aku tgk. mak mentua aku tak tau la plak. tak tanya. hehehehe..visit kali ni maybe dia kasik can aku lek2...lenkali dtg, huh! anii...p kutip kayu! ani..p jemur baju!hehe...takpe mak. next time gue behave like menantu ok. this time only mengada2. haha. terkejut le konon. tdo umah mentua.....harrggghh dush!!!:D

aku sebenaunya maleh nak keje nih. ni dok lepaking @ the opis buang masa. jap lg tunggu time nak blah. niat tu nak keje...hati tu tk nak...camno???hehehe. cant wait nak menghuru harakn umah macita. pastu aku nk p huru harakan umah nenie. pedulik la kan! sapa soh tk wat open hse skalik!heh

ok le. gua nk chiow. windu kt laki aku. satu hari tk tepon....bleh gila seh cenggini....:(



chiows!

4 comments:

shasha said...

kui kui kui...kelakar rindu kat laki...issskk..

enonz said...

haha..dah laki....rindu le....kang rindu kat boipren kang ada kena belasah jap lg. haha

Unknown said...

ha lama x updet nih

Diana Ishak said...

termakbul gak doa aku biar ada member2 aku yang rasa keperitan, kesengsaraan, kepedihan yang aku alami dulu..

sekian.

AMINNNNNNNNNNNN!! (dengan geramnya. padan muka)