Friday, October 3, 2008

..bahagianya idop!! muahahahaha

adei...bikin malu kompeni la...td aku tgh syok2 nengok facebook lam bilik, mak mentua aku masuk, bawak piring ada 2 ketul ayam goreng n sekotak tisu....ngan ucapan, .."makan la ni...sedap ni mak goreng panas2...."..sambil aku terkebil2 terkezut dan termalu sendiri..apa nih weii? mak mentua antau makan lam bilik?adoiiii.....malu sehhhh...dunno where to put my face. hahahahahahhahahahahaha. dasar menantu pemalas.

pastu dah abes makan, adik ipar aku lak ketuk bilik antau air...wah2...ini sudah lebeh man.....like permaisuri ok..i dont understand. why?why??

bahagia aku dok sini. hahahahha. tak nak balik KL leh? :D

5 comments:

.cheq. said...

sunggoh keji perbuatan mu itu.. tp jeles jugak gue ngan lu.. haha.. (,")

WaNz said...

bahagia2 gak... hadiah spore aku mana???? hehehehehee

shasha said...

uk alah...bertuahnya idup~~!

Anonymous said...

Selamat hari raya semua. Ada promosi hebat di blog saya. Silalah datang jenguk.

enonz said...

hehehheee..keji mak ji...gue bahagia bangat nih! kui2