Tuesday, April 22, 2008

..serabut II

mlm td aku takleh tdo. so many things come tru my mind. aku risau. sth weird happened but the person keep hiding it from me. i know sth is not rite.

dah la pg semalam jumpa dak mala kat kedai, sesambil dok membelek gamba bdk yang posing bersama 'bendasing' kat blakangnya itu. serius aku mula2 mang tak nmpk. kalau korg terbalikkan gamba tu maybe nampak. ada org nampak dua benda. ada org nmpk satu je. aku semalam berjaya nmpk kedua2nya skalik. berjaya katanya? huh. hasilnya mlm td apart of i'm being so worried abt things, aku dok terbayangkan benda alah itu. basikal! kenapa la aku nampak apa yg menjelma kat blakang budak tuh. haih. aku takmo tunjuk la kat korg. mula2 aku telek mang takde bende. lama2 br nmpk. so korg takyah telek. kang ada yg tak tdo.

isk..










risau.
risau.
risau.

arrrrrgghhhh!!!! i cant think straight!!!!!!

benci!