Thursday, March 13, 2008

..teringin nak makan

skang aku rasa selera aku bertambah le. mcm2 lam pale otak aku pk nak makan itu ini. fav aku musim ini ialah steamboat. kalau makan steaaammmm je. hahahhahahhahahah . td aku ckp teringin gak nak mencekik kerang kan? JOM?? :P

ni skang aku terpandang lak pizza hut punya pamplet spesel delivery lam bilik nih. huh. mcm best jugak pizza nih. huhu. mcm sonok gak nak mencekik pizza kan?? ayam deli wings dia menari2 kat dpn mata aku nihh..haihhh why now?? why???

donut? hmmm j co. buat masa ni lom teringin lagik. tunggu aku teringin sok aku leh wat keje gila p beratur kat pavillion nun. nak carik rakan sekutu, aku rasa ramaiyg volenteer nak ikut. maklum la, kwn2 sume jenis apa lalu dpn mata je ngap. hehe mmg kita ditakdirkan bersama la kengkawans... :)

er..teppanyaki pon cam best jugak kan?? hmmmmmmmmm

smalam baru je mencekik steamboat uncle joni kat alpha angle wangsa maju. mula2 plan nak g kedai steamboat melayu, kak ieta steamboat (ye ke?) kat tepi jln wangsa maju tuh..deret2 kedai baru tu la...skalik ada la shooting gerak tak bp nak khas kat situ. haihhhh atas sbb2 keselamatan, plan di tukau ke steamboat johnny. janji steamboat itu mampu membuatkan aku steam. hehehhehehhehehehhe

dah la. kedaung dah ni. aku nak g tgk tv lak. nak tengok apa yg menarik utk dicaci. huhu

bye2

1 comments:

WaNz said...

aku cukup suka bab nih... heheheh... sebab aku pun rasa cam nak makan pelbagai jenis dah skang nih.. actually dari dulu memang camni, sejak azali.. hahahaha... nasib ler dpt kengkawan pun jenis kuat melantak... jenis yg dah mkn heavy breakfast belah pagi, tghari tu dah lapar balik.. takyah citer ler mkn petang, separa malam, mlm & supper... hahahahaha.. kan Enon??