Thursday, March 13, 2008

..sakit berjangkit!!isk


dua tiga minggu sudah cheq and the daughters kena chicken pox kan? 3 kali aku g melawat dorang...takde pong kena jangkitan....sib baik la kann....

AKAN TETAPI. nih gue tak puas ati nih...! semalam baru je p teman dak wan anto kete ke bengkel. dan..hari ini. kete gue pulak!! haihhhhhhhhhhh hangin satu badan! camana sakit kete bleh berjangkit nihh???????wan!! sila jawab!!! apa dosa aku wan? hah??

siang td..lunch hour aku g bank...settle urusan, aku nak start kete dh takleh start. haihhhh..cuak gila ok. mcm2 aku pk. kena kidnap la hape...hahaha. mcm la jelita dan kaya raya org nak kidnap aku. hehe..pe kes?? tp kira ayu la berbaju kurung. (nak jgk nih! :P) mula la menyesal asal pg2 tak g bengkel dulu check apa yg patut. ekceli 2 3 hr nak start enjin kete dah cam merengek2 dah...aku suspect mang bateri la..tp hengat nanti hr sabtu nak antau sebis kete sekali jalan le...

skalik harammmmm...hari ni jugak kete shark gue nak wat hal kannn....haihhhh terbang melayang kepala agungku......hanya mampu menangis di dalam hati. lepas le kalu nak beli kasut timberland yg ku usha di klcc kelmarin. waaaaaaaaaa...manyak sedih wa punya hati!!! lari la budget aku...tak nyempat2 kete ni nak wat hal...kang kalu maki kang, aku dosa. hahaha..drive kete ke bengkel td sikit punya slow la...gabra kan...kang kot2 terbenti tgh jln ke....haihhh haru nihhh...panik satu mcm. dah le ujan gerimis tak diundang....bagaikan turut sama menangisi duit yang bakal melayang....hahaha sadis sehhhhh

bp amoun nye gue tak nak cite. kang luka lama berdarah kembali. let by gone be by gone. kita harus maju ke depannnnn!! hiarggggghhhhh!!! ...tanpa menoleh kebelakang, selesai mengerjakan kete, aku terus shoot g opis balik...lapau gila ok. dr pg tak bekpes. jumpa kengkawan seperjuangan..p makan kat chicken rice shop....laju tak hengat aku makan. aku rasa 5 menet da settle.. aku pon tak hengat samaada aku kunyah ke tak nasik tuh. ke aku men telan jek...hahahhaha bila rasa tensen begini la keadaannya. tu belum tensen + marah, bleh tukau ijau le...tak caya? meh try test tengok! heh heh

da abes keje nih...balik umah le pe lagi...hr khamis malam jumaat kann...pe lg nak wat? haaaaaa..sila jgn terpesong akidah eh. aku lom kawen. sila wat amal pahala byk2 eh mlm jumaat nih..owg da kawen len cite. wan. jgn gelak! aku tau ko dok tersengih2 cam kerang bakau kat AU4...!huahuahua tetiba lak terasa nak kunyah kerang....heh...JOM?????? :P

ni td sempat gak aku tgk siaran ulangan AC di sinunn...haih.. i don no why la i don like this mamat. nak kata dia penah maki aku, kenal pon idak...tp tu la..tiap kali nengok dia kat tv jek meluat2 ghasenye. nih lom lgk tgk AF6..sat lg ada yg aku tuko channel bila kuar muka dia... haha.. pe le dosa dia kat aku kan.... tp asal aku leh tgk cite CUCI eh? sapa ajak aku hr tu? wan ke??? haaaa?? hish....how come???(mungkin tarikannye lebih kepada hans ishak...hehe awie?afdlin?kem salaaammmmm)

ok la.. aku nak g mandi lak....td balik umah, aku tgk lam tudung saji mak aku ada 4 ketul jagung.. skang da tinggal seketul. 3 ketul da selamat aku habeskan. hehehhee ini worg ke hape nih??? hish. pe nak jadik nih nonnn????

till then my prens. maju la PKR utk selangor! idop khalid ibrahim!!
bye2 toyo....don cry bebeh.. :P

1 comments:

WaNz said...

AKu sebenarnya nak tumpang simpati baca kesah ko nih, tapi aku ingat nak simpan jer lah rasa tu untuk diri sendirik...pasal keta aku lagi banyak terbangkan kepala agung bulan ni tau..huwaa.. huwaa.. ari tu tukau bateri keta [ko pun sibuk nak tukau gak Non..], pastu tukau air filter, skali semalam tukau macam2... abis.. abis... nanti2 ler aku story selanjut nyer kat blog sendiri.. kang komen pepanjang kat sini kena bayar sewa lak...hahahah

kesimpulannya, salah aku ker bateri keta ko kong? aku ingat keta ko dah jatuh hati ngan keta aku ler... cubit peha kanan, kiri pun rasa... hahahahahaha