Tuesday, March 18, 2008

..bad news

aku ada bad news...ayahandaku disuspect kena cancer..cancer hati.

i dunno..wpon baru suspect. tp aku sedey nih..aku balik keje td dia tgh duduk kat living room ngan mak aku sembang2. pg tadi dia g HKL...g tgk result sakit dia before this yg sampai kena admitted tu..last week dia g wat xray, so hr ni br tau resultnya. along aku bwk dia pg td. ..so aku pon terus tanya how's the result? doctor cakap apa? then bapak aku kata, ntah la..tp skang ni dah kena la start tukar nama kete, umah, tanah sume kat anak2.

weeiiii...aku tak suka bila dia start ckp cenggitu. aku tanya sakit apa? dia kata doctor kata dh serius...suspect cancer, tp tak tau lg betul ke tak...kena jumpa pakar hati kat hosp selayang next week. baru leh tau betul atau tidak. tp cara doctor HKL tu cakap macam confirm cancer.

i just hope the best for him. hrp2 bkn cancer. skang aku takmo sedey2 sgt... tp duduk2 ni bila teringat aku sedey gak...

aaarrgghhh... !!
GotSmiley for FREE! Click Here

4 comments:

WaNz said...

Insyaallah takde apa2... Sumer keja Allah... kalu belum masa, doktor cakap camner pun takkan jadi... kita sama2 doa ler..

Rozie said...

non..sbr byk2....ni semua dugaan allanh utk kite....apa2 pun..ko kena kuatkan semangat ko dulu...then br ko bblh support ayah ko...ok..?

.cheq. said...

non, bersabar. tu sume ketentuanNya.. yup, aku setuju ngan ogy, ko kena kuat semangat.. bg semangat kat mak ko jugak supaya bila ayah ko tgk sume ni dia ada strength.. aduh, aku plak yg nak sedih ni.. sabar non.. *muah*

Anonymous said...

lama x jengah masuk blog2 korang..

beb.. rilek2! kena byk sabar.. semangat yg penting.. kena doa byk2. insyaAllah sume nye OK..