Wednesday, March 19, 2008

..aku sayang korang

thanks korang. aku sayang korang sume. thanks for the support. aku cuma harap apa yg doctor tu ckp tak betul. mind set aku asek soh jgn caya ngan berita ni...i just hope its not cancer. be it something else. yg boleh cure...aku rasa mcm berat nak terima.. mak aku, she's very very strong. aku tgk dia sgt bertenang...aku pulak yg nak nangis. bila bpk aku kata, my health is critical..i dont know how long it will take..you've got 100 years to live. mine is shorter. so we better get prepared.

it's so sad looking at him.. tiap kali aku tgk dia aku sedih sgt..tp dia try to be happy..dia act mcm biasa. pg2 tadi dah bangun g jalan kaki..g minum. wat cam biasa.. maybe dia taknak tunjuk sakit dia...sume org act mcm biasa. if the result next week confirm penyakit bapak aku ni, aku tak tau nak wat apa.

aku tak prepare sume nih....just hope u guys will be around to support me...


now i feel like crying.....:(


GotSmiley for FREE! Click Here

3 comments:

.cheq. said...

insyaAllah, i'll stand by ur side.. ko doa byk², hope it's not cancer..

WaNz said...

aku pun sayang ko... kita sama2 doa apa yang doktor tu cakap tak betul.. Insyaallah gak, aku pun akan be there by ur side thru thick n thin...

"Dat's what friends are for...."

shasha said...

kak...jgn sedih2 ek...kuatkan semangat...kalo rasa nak luahkan perasaan..citer je dalam blog ni...kite doakan ayah akak tak seteruk yg disangkakan..