Wednesday, February 20, 2008

..meh nengok gambo

huhu. sori naik lori la ye kengkawan. gue kebelakangan ini asek kebizian ntah pa pe mende. mende yg aku buat pon tak tau. ha ha

so hari ni, aku ade mood sikit baik, maka aku bubuh le gambo2 ke banting itu hari. saksikanlah gelagat2 cik kiah masuk estet. kui2. diana, kalu ko ade sure lagik havoc. kalu macita ade pon havoc juga. isk. next time le. umah hele tu amat sesuai utk kita wat barbeque. nanti kita plan ok. sure best gila.
honey + danny .. pergh..masuk tu nama dorg. hahahha bleh berbesan dak hele ngan ogy nihhh.. :P

one happy family..

umah tuan tanah... :)


danny. muka mang nakal kan? isk. anak sapa la nihhhhhhhh. tp aku suka sbb dia panggil aku kak enon. hahaha. terasa muda remaja i...
eiryn...ye ke heja camni hele? pedulik le. tp yg nyata budak ni mmg comel gila. tak macam mak dia. hahahahhahahhahaha


ahli2 mejlis. pengerusi di depan skali tu. aku ajk makanan jek. ha ha

***nanti aku bubuh gambo lagi aaaaa...mcm lambat je nak uplod. to be continue

3 comments:

Ceera said...

hehehe... comel je minah baju pink tu amik gambar, senget pala..

Anonymous said...

yang tukang amik gambao pon baju pink jugak. lagik cutee... hahaha

enonz said...

cute sangat le yg tukang ambik gambau tuuuu haihhhh..