Sunday, February 17, 2008

..mari ke banting

hari sabtu hr tu kami ke banting jln2 carik pasal kat ladang kelapa sawit. tuan rumah, pn halina telah berbesar hati menerima kedatangan kami2 ini walaupon pada hakikatnye tak berapa nak terima. hahahhahahaha

aku hengat hr ni mcm mau hupdet. tp skang idea tarak mari la plak. nanti esok aku hupdet ye. sabo ye kengkawan.. gambo banyak nau. terutama gambo tuan umah. byk nak kena delete ni. aku nak bubuh gamba anak tuan rumah je banyak2 pasal aku rasa anak tuan rumah yang sorg ni dh berjaya mengalahkan kegorgeousan anak kawan kita yang terpaling gorgeous, kak siti noghmala... :P

jadi, olehkerana keje mendengki aku banyak, maka aku posponed le bubuh gamba tuan rumah itu. ha ha

tunggu esok aaaaa. sure ghamai berguling2 nak menjadi besan kepada tuan rumah. kui2

till then.

mari la mengundi. :)

3 comments:

WaNz said...

tapi best gak ler trip nih kan... rasa cam jalan jauh jerk, padahal dalam selangor jer gak... hehehe

aku dah upload skit gambar kat blog, idea sudah mari pagi tadi.. hehehe

Ceera said...

ate kamu nie, mana gambor nye.. cepat hupdate...

WaNz said...

ceera... member tuh bz.. apa kater kamu pegi jenguk kat blog teman dulu... nengok gambor yang ada... pastu tunggu ler hapdet dia nih.. hehehehe