Tuesday, February 5, 2008

..hampagas!

mlm td aku p pekena ice blended coffee hazelnut kat oldtown. sudahnya sampai ke pagi aku susah nak tdo. memang menempah tiket je sebenarnya. mang dh tau kalu minum segala bentuk minuman berkafien pd waktu mlm makanya mmg la tak boleh melolapkan bijik mata yg besau ini. dah tau kan..tu la. gatal. tp takleh nak tolak pasal cust yg ajak p minum situ. aku pon ye je la...gatal miang. camtu le.

pastu balik umah dh kul 12. leh lak sambung men scrabulous ngan dak wan sampai kul 130. apa nak jadik ntah. lepas wan tdo, aku pon angan2 le nak tdo gak. pusing kiri, pusing kanan, takmo pejam. pastu terhegeh2 dok byg antu budak kecik ju-on tuh. kot2 terappear kat tepi katil gue ke. hahahahaha. pastu leh pulak dok terbyg antu bungkus golek2 atas katil. haaaaaa segala macam antu la aku dok byg. ni sume hasil dr menengok cite hantu dan juga emel2 yg mengeluarkan gambo hantu. abes sume aku terbayang.. last2 aku on laptop balik dn pasang mp3. lagu apa2 je la. janji bunyik. ntah kul bp ntah aku bleh tdo. agaknya kul 5 kot psl aku cam mamai2 dgr ayam mak aku berkokok. aku rasa cam baru je nak tdo. .. memekak betul la ayam nih!! lam kul 800 mata aku dh celik balik. nak tdo, tp pk mcm2 bende nak wat, kena la bangun, mandi, makan, g opis.

haih....penat dan letih semacam kalau tak cukup tdo nih.. hari ni aku sampai umah awal. kul 5. tujuannya nak tdo. tp hampeh.. ngada2 kan mata aku. dh bgolek2 atas katil takmo tdo. ms aku tgh drive td bkn main kuyu jek mata... last2 online sambil main scrabulous. lagik. dan lagik. dan lagik. isk.

dah la. nak g tdo la. perut dh kenyang. apa lagi yg lebih molek dilakukan selain dr ZZzzzZZzZZzZzzzzzzzzzz.....


chiow!

2 comments:

Ceera said...

aku minum ajer la segala jenis kopi, tetap leh tido, tak berkesan kat mana tu, hehe..

WaNz said...

aku sokong ceera.. hehehe... ko bagi ler aku minum expresso sekali pun.. sampai masa tidur, aku tetap akan tidur dengan begitu nyenyak pun... hehehehehe