Wednesday, January 16, 2008

..pertandingan bayi sapa tercomel lak..kui2

haihh..lately byk nau gamba2 baby lam koleksi aku. adakah masa semakin hampir???kahkahkah. gambo petama tu anaknya macita+own...msz husna a.k.a kak long ngan adiknya, hanna alani...ekceli aku dipaksa meletakkan gamba ini ke dlm blog aku nih...aku taknak sebenarnya..tp mak bdk2 ni asek memekak je kat tinga aku...tak sanggup aku nak dgr dah! (ha ha..pitenah terangan2 nih...!!;p)
yang kat bwh tu lak anaknya mala+syukor.. dr hari sabtu hari tu dok ngacau pasal tak puas ati kitorg tak ajak dia g mabuk2 sama. camno la nak ajak....dia dh berkeluarga. kitorg lom lgk....takkan la nak ajak..kang tak pasal jek dak syukor fire otroman kat nenie. kenapa nenie? psl dia pengerusi majlis. yg lain2 ngikut jek. tambahan pula, lam kete nenie ada baaaaaaanyakkk superhero yang bleh lawan balik. contohnya lam kete nenie ada superman, ada spiderman...pastu ada baaaaaaaaanyak binatang2 peliharaan seperti koala yg bertenggek kat cermin, pastu ada ikan kat kunci keta...kat blakang ada teddy bear..pastu ada bear kecik lagi kat depan...kalau digabungkan tenaga sume2 tu mungkin leh kalahkan fire otroman syukor....kan?ha ha
erk..apakah yg ku ngarutskan ini???....heh
dah la. aku nak pk ngaruts lain lak...gamba2 kat cherating tak letak2 lagik nihhhhhhh...pening!pening!!!
ops. sebelum terlupa. ni pertandingan nih. baby sapa yg tercomey??? baby cheq or baby mala??
maknya sila jgn vote baby sendirik aaaaaaaa!! kui2

4 comments:

WaNz said...

satu lagi sebab naper kita takleh nak ajak dorang yang dah berkeluarga nih... kang kena jadi baby sitter secara tak langsung lak.. heheheheh.. takde lah.. susah kan kalu dorang nak follow... yang kita2 nih takper ler, takde nak pikir byk.. beg pun guna knapsack jerk..

Anonymous said...

..wah giler dongeng citer superboy gue yep... ttinggal satu lagi la beb!! ader transformer jugak lam kete mafia ku ini.. hahaaa

aku dah wat kira2 : jumlah tenaga yg dihasilkan lebih kurang 2166KJ bersamaan dgn 28g hidangan mister potato utk 3 owg. so mala+syukur+syahmi x sempat fire lagi sbb dorang sibuk melantak - mau menang maaaa!! manyak lapat haliahhh...!!! hehe

enonz said...

hmmmm....siap kira tenaga tuh. hahahahahhaha

kasik can la menang. sementara dak mala+syukor nak kira kuasa kuda dorg, adalah tidak mustahil akak mendahului carta era.(sbb mala tak akan dpt sebut era sampai sudah. huhu)

er, ada kaitan tak??? ;P

Rozie said...

apesal anak comey ku x ada dlm ni non!!uwaaa!!!sedeyy aaaaa...majokk aa mcm ni..