Wednesday, January 16, 2008

..cherating trip part I

ni jln masuk menuju ke impiana. cantek kan??ngan pokok2 di rimba itu...ngan minah2 yang posing tak hengat ini. cam gaya nak wat kulit album laks...ha ha

kat kete pon jadik posing. kah kah kah

sambut besday ghan kat keta nenie. tu singgah kedai kek. hasilnya kek cawan tu la..kek ke jeli aa tuh??apsal aku tak rasa mkanan itu hahhh??? hmmmmm

gamba kat signboard adalah wajib bila anda meninggalkan sesuatu tempat penginapan. ha ha best gila!!

ice blended limau perut berserta daun2nya skalik di dalam. haih. masammmmm amatt!!!!


ni namanya toasted bread with banana + peanut butter. aku tidak la makan peanut2 nih. rasa sket jekk..tak masyuk tekak aku!


ghan merenung masa depan. aku merenung kamera. takde masa depan aku nih. ha ha


kedai kopitiam hai peng @ kemamanG terengganu. SEDAPP!!!!!!!

0 comments: