Monday, January 7, 2008

..surat untuk kengkawans

ainienon
kg melayu ampang
selangor

kepada yang berkenaan.


RE: MOH LE KITA KE MCD.
kepada kengkawanku yang diingati. semoga anda sekalian berada dalam keadaan sehat walafiat hendaknya.

merujuk kepada perkara diatas, saya dengan ini ingin menyeru kepada kengkawan sekalian untuk menunaikan hajat hati dan perutku ini. ini kerana, semasa menengok tv3 cite dunia baru sebentar tadi, telah terkeluarlah iklan mcD itu menunjukkan kesedapan prosperity burger yang sungguh merembeskan air liur saya. maka dengan itu, saya merasa sangat teruja untuk pergi menelan seketul dua. tidakkah anda sekalian mempunyai perasaan yang sama seperti saya?tidakkah???

sehubungan dengan itu, saya ingin mengajak beberapa orang ahlijawatankuasa tetap untuk pergi ke mana2 mcD yang berdekatan untuk merealisasikan impian saya ini.

KE BINTANG!!! (wat cam gaya vee + sheede, sehatiiiiiiiiii berdansaaaaaaaaaaaa!!)


keh keh keh


sekian, terima kasih.


yang benar,

ainienon


-----------------------------------------------------------

**aku pon tak paham konsep surat aku nih, kejap rasmi, kejap tak rasmi. hahahhahakktuihhhh!

4 comments:

WaNz said...

bagus betul cara ko nak ngajak orang gi McD... hehehe.. tapi aku baru makan semalam tengahari... camner?? heheheheheh

ikut suara majoriti, nak pegi bila...

Anonymous said...

yessa.. can go this weekend.. bleh aku bwk princess2 aku.. ngan prince charming own-ku.. jom, jom.. set time..

WaNz said...

alaa.. dis weekend got other plan lah cheq.. out of town nyer plan... jom.. nak ikut?? day trip... heheheh

Ceera said...

sampa buat surat bagai, hehehe... ada2 saje kamu nie ye...

meh la datang bandar sunway nie...