Sunday, January 6, 2008

..a day out


setelah sekian lama. akhirnya tertunai jugak hajat nak p baling bola smalam. baling je ikut sukahatitoknenekmemasing. pedulik org kiri kanan. jgn baling bola kat org kiri kanan lak. huhu.. sekali harung 3 game. settle! ilang sume problem seketika. best! ni la xtvt pertama tahun ini.. kepala penganjur cik wan siti wan kembang kuncup. heh. aku hengat leh la perasan menang kan. first game jek dh menunjukkan ciri2 juara..akan tetapi, bila juara bertahan masuk, sume serender (jeling ghan. huh!!) tp aku tak. aku kan pendengki. haha seboleh2 aku usaha utk tak kasik ghan juara. sipi2 minah nih nak jatuh kat lane. hahahhahaha (sila gelak setan ye). ngan nenie2 aku sergah dr belakang, terus 'ter' ke longkang bolanya. heh heh.

tp ghopanya niat jahatku tak menjadik. tu laaaaa...mendengki kat org lagi....tak baik!!!(kata ghan wat ceramah agama kat aku) aaahhhhhhh!!!!pedulik!! ko tunggu!!! aku pektis hari2 nanti, kita lawan sampai ke titisan darah terakhir!! ni darah mahatma gandhi occay! pantang jdk pengalah! kui kui

next plan, cherating!! hrp2 takde aral melintang. lama dh tak jalan2 carik pasal..pekena sata pon best gak kat tanjung lumpur.. ni sume idea nenie le. nak g selebret besday juara bertahan tuh...isk.. jauh betul nak p selebret besday dak ghan ye. kak! owgnye besday nnti selebret kat pulau aaaaaa!!! tak kira!!p telek pulau mana yg best! gue blanja minum air laut secara beramai2 nanti. keh keh

till next updet. gue nak p main game kat facebook.... gian lak. ta ta!!



soh posing kasik je kat kitorg..konpem wallaaa!! (ni kes keciwa bola asek ke longkang!huhu)

gaya seorg pemain bowling amatur. pilih bola 10 ke, 11 ke ..14 kak?heh heh

sukenye mereka dan keluarga mereka...wakakakkaka. aksi2 pengalah. ops! kat tgh tu pemenang...juara bertahan.. aku kasik can jek. takmo tunjuk skill terlampau. ha ha

1 comments:

WaNz said...

aku nak gambar2 nih.. camner kamera ko lagi byk amik gambar nih??? hehehe