Wednesday, December 5, 2007

..whaddappp?

aku rasa bulan ni akan jdk bulan aktif aku utk menambahkan entry lagi dan lagi dan lagi...sbb apa aku pon tak pasti. tp aku rasa sbb blog skin aku dh cun. so sementara aku tgh perasan blog skin aku cun ni baik aku taip entry byk2. lantak la korg. baca la sampai muntahdarah. kui2

ok. nak dgr apa celita?eh silap. nak baca apa celita? hari ni gue agak kebingungan la sbb hari ni je gue dpt 2 msg dr big boss department company aku. bukan..bukan dia nak berkenalan ngan aku. tp dia sedang meniupkan api2 semangat utk aku terus berusaha dgn jayanya! go go chaiyok! huh. tp malangnya, aku dah hampakan dia. aku tak reply pon msg dia. mesti dia menunggu2 aku reply msg dia. tu yang pagi2 anto seketui. petang2 anto seketui. me? ignore je la..cam aku ignore msg ntahpape kat YM aku slalu tuh...delete je le..wat pe nak baca. wat pening pale otak aku je. aku lom sedia utk sakit otak...apa jadik pon, aku kena pandang depan. walaupon depan tu aku rasa samar2, tp aku yakin..MESIA BOLEH!! hahaha tetiba nihhh...!!

hari ni aku cam smalam la. asal petang je kebulur kelaparan mcm tak makan 7 hari. bezanya smalam aku bekpes ngan 2 biji pisang dan segelas air suam. pasal leh tak client aku dera aku soh jumpa dia kul 930 kat UIA? dah le aku tak bp gemo nak masuk UIA tuh. ye le...nak kena tinggalkan IC bagai....leceh betul. bila tghari aku tak lunch. konon diet la...konon je...padahal aku lapo gile. g opis ingat nak ajak bdk opis tu makan. skali dia kasik aku headache lak....nak benti keje ke tak, nak benti keje ke tak. pastu paksa aku kasik pendapat. dah lebih sejam aku berleter bukan reti nak wat air ke hape...kering tekak aku bercakap. ngan lapar lagik. tu yang tersasul masuk kedai linda off tuh. bodo betul.

hari ni aku bekpes mee goreng. mak aku wat. dia kata mee dia sedap. best in the world! dia kata ko ingat mawi sorg je world? mak pon world jugakk!! hishh...mak aku nih...pagi2 dh sebut nama mawas tu.i don like laaaa...jdk pg td aku makan mee goreng dia 2 pinggan kecik. utk menunjukkan kebestan mee gorengnye. haha bkn hipokrit. mang best pon. dh masakan mak. mang le best. kalau makcik sebelah. konpem tak best. hahah (kecik ati jiran aku kalu dengar. kui2)

dan..cycle semalam berulang lagik...tghari td pon aku tak makan lunch. ptg td aku msg sorg member tu yg keje kat angkasapuri tuhhh..ingat nak ajak g midvalley. nak ajak makan. skali dia leh wat kelaka2 ngan aku. kelaka pandai la nih....tak tercapai akalku dia nak berkata2 begitu. terus kensel aku nak ajak. ces ces ces!!! ngan kelaparan aku balik umah kul 6 td. wat2 muka toya...mak aku siap gelak lagi tgk aku mcm kes smalam la nih..lembik gila. pastu aku terus g dapur masak nasik. hmmphhh!! mkn umah lagi best!seb baik mak aku kasik moral support kat aku soh masak. ye laaa..aku masak. dia tgk...hehehe..tak ke best tu? pastu aku hidang, dia makan...lagi la best kan? hahahhaha

dh la..aku nak g minum air..haus lakkk...to be continued..

0 comments: