Friday, December 7, 2007

..pening! pening!

huh! aku tensen ngan diri aku sendiri. smlm kat JJ maluri ada Jcard day...aku xde card. member aku ada. jdk aku tompang lorat g sana. mlm2 nih, sanggup meredah jam. mmg gila org KL ni bshopping. yo laaa mana tak gila kalu sale up to 70%. mau tak liar ke mata tgk tu nak tgk ni nak. tp aku kan eksen je. eh aku bukan eksen. aku konpius. aku tak tau nak beli apa. tp lam pale otak aku banyak bende nak beli. tp takde priority on the list..dh ambik, letak, ambik, letak, kira budget, pastu letak. jap lagi pusing lagi. tgk lagi. tgk org sket punya ramai. aku dh pening nih...mana nak layan otak aku lagi. nak pk nak ke tak. nak layan org2 ni yang tak reti nak bertoleransi. siap gaduh2 kat cashier caunter bleh? bodo betul la. kerana sale nak gaduh. nak je aku p tampor sekor2. huhu ganehhh...!!

end up. i buy nothing. ye. nothing je yg aku beli. maleh aku nak pk. tgk org beratur nak bayar sket punya panjang. aku tgk line panjang pon aku maleh. sume le aku maleh. takde unsur2 kerajinan langsung aku nih. last2 balik je. dapat apa? dapat penat. ye. tau takpe. lenkali jgn pegi time Jcard day kalau tak bersedia fizikal dan mental.

petang td sebelum balik umah aku g lagi JJ Maluri tuh. tak serik2. aku pk hari ni tak ramai org la sbb smalam dorg ni mcm org gila mbeli. aku ingat aku sorg je le yg tak beli lagik. kui2...ghopanya sangkaanku meleset. ramai gak org ptg td. sale ade lagi. tp up to 50% shj. aku rasa nak carut je tgk org ramai2 nih, tp sbb aku pakai baju kurung hari ni, tak jd nak carut. kang dh tak ayu pula. tak matching penampilanku ngan keceluparanku nanti. heh. aku nak carik present utk new born baby je. tp tak banyak choice lak .. pastu aku pon lopa customer aku tu baby nye boy ke girl. takkan nak tepon tanya. hari tu dah kabor. kang nmpk nau aku tak alert. huhu tokleh2... aku tepon sorg lagi customer dia tak pick up2 phone lak. ingat nak tanya dia. last2 aku fed up. g tengok kasut kat vinnci. tet! tak menariks. primavera. tet! tak menariks gak. hish sume le tak menarik...! sumenye tak bkenan di mataku. tensen gla!!

ok. ok. bwk btenang. i think i need a purse. purse aku dh 3 thn kot tak tukar2. dh koyak2 kat bhgn dlmnye. dh nak lunyai dh. aku beli purse pierre cardin dulu.. mang la agak mahal sedikit tp bak kata org, alah membeli menang memakai..kan? ewah2..kalu nak beli tu siap peribahasa2 bagai. huhu..kalu aku ckp ngan bdk2 ni mesti dorg kata, beli je le nonnnnn...ye ye. mang aku nak beli. td aku tgk brand AD kat jusco tuh, tak menarik. kulit luar dh cantik, dlm kaler ijau le purple le, fail! dah le 20%. so bg aku kira ok la tuh. tp ada je factor2 penolakannye. maybe nak soh aku bwk btenang dulu kot. tak lari purse di kejar. sogo lom pegi lagik nih...wakakakkakaa ranap aku bln nih!

and i think i need a pair of shoe. lagi? ye. lagi dan lagi dan lagi. smalam bdk opis aku mintak maap kat aku pasal dia kata dulu dia asek ngutuk aku (ngan sorg member dia) pasal kejap2 beli kasut. aseekkk beli kasut. tak kasut, baju. tak baju, kasut. macam la aku mtk duit dia nak bayor. hehe takpe. dimaapkan. aku tau dorg caring. hahah maybe dorg tak nak aku terjebak ngan anasir2 jahat nih. atau maybe dorg jeles! maybe jugak kan? hahahahhahahah

nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse. nak kasut. nak baju. nak purse.

eh lagi satu. nak handbag. ekekekkee..dh. selagi tak dpt selagi tu aku nak meroyan lam nih. huhu

chiow!

1 comments:

shasha said...

bagus betul la akak ni..ramai2 org jadi malas nak shopping..jimat duit kan?..hehe..saya pun sama cam akak..malas nak beratur panjang..tuh sbb time sale..saya tgk je..malas..