Sunday, December 16, 2007

..my fav scent all time!


ni bkn on the list must-get ASAP aku. so far, aku baru dpt 2 helai baju. n sebijik purse yg lam sejarah idop aku mahai gile. tp sbb ati aku dh bekenan aku rembat je.
tp ada la pulak sorg manusia tu kan. si macita tuh. nak jual burberry dia yg katanya baru pakai 5ml..harga beli aku tak hengat la bp..tp hari tu kata nak tolak rm150... masa upacara pemberian ni (blom bayau lagik. duit dh perabih ke tempat lain..)bleh la plak dia suke2 up kan harganya ke rm200. bleh diterima tak harga nih?atau apakah aku harus bargain lg harga itu?? dah la takde purchase-with-purchase nih..at least kasik le aku shower gel ke..miniature seketul dua ke...isk. kang aku tolak balik kang!! hehe...bau chanel yg baru tu cam harum semerbak jugak nih...
haruskah???? oit macita!!! cepat2!! aku lom pakai lagi nih...lom sentuh pon...hanya display utk tatapan umum je. ha ha
well? what say u?

2 comments:

WaNz said...

me like it too... naper taste bau ko sama erk ngan aku?? walaupun bukan all time scent aku tapi aku tetap suka bau nih...

enonz said...

sbb idung kta sama..hahahhaha