Monday, December 17, 2007

..how to read overloaded emails?

nasib aku ada 2 email account je. ekceli ada 3. hotmail. tapi dh otomatik ditutup pasal aku jrg bukak. emel yahoo aku dh exceed to 75 today. 10 sudah ku tongsampahkan sbb ntahpape je emelnye. so tinggal 65. gmail aku dh ada 1360. ni sume gara2 penyakit gatal aku sewaktu waktu dahulu dimana aku sudah mengsubscribekan diri ngan resipi.net mailing groups. they call themselves as RN's group. aku tak sangka la pulak grup ni sgt2 active. hari2 they keep updating their cooking skills and new recipe sampai den dh tak larat nak kopipes satu2. mcm la diri ini surirumahtanggabatu yang berjaya kan...kesudahannya, harammmm...hari tu semangat waja nak wat cheesecake. dah buat... hasilnya? harus la tak jadik. kalau jadik sudah tentu kukhabarkan kepada seluruh rakyat jelata tentang kejayaan mmbuat kek itu. tak jadik kalu, diam2 sudah la. kui2. ni tgh nak pk raya nak wat kek ke tak, tak ke, ke tak? tak? macam takkkk je. hahahhahhah

eh cite kek lak. aku nak cite emel nih. camno nih wahai rakyat jelata? camno den nak baca emel yang berjumlah 1425 itu??? kalau la emel ni bleh wat duit. satu singgit. dah kayo makcik. hahahahahaha

dah la. nak wat keje. layan korg ni tak jd keje aku...
kui2

4 comments:

shasha said...

kak!...saya ada satu cadangan..apa kata "select all" then "delete"...abis cerita...kih kih kih...bernas tak idea saya?

enonz said...

ye..ade gak tpikir gtu....tp syg lak nak delete..wakakakkakaka

gatal betulkan? kena ambik mood utk baca jgk nih...dh baca baru delete..

kemalasan melanda laaa...

shasha said...

kak..you've been tagged~!

enonz said...

apakah TAG itu?
smart TAG?
TAGalog?
TAGalechumi?

apakahhhh??????

kui2