Friday, November 30, 2007

..cakk!!!

haaa..men cak2 lagikk...hahha

ya.skang kul 137am. aku tak tdo lagik. sila la wat2 terperanjat. pelik.
padahal aku tak minum sebarang air yang mengandungi caffein. er tp air coke tuh bleh dikategorikan air ada dadah ke?haaa wan?? hahahha bodo la.

apakah yg aku wat semalam?sgt tak efisien keje aku semalam.

pg2. kul 830 aku dh siap mandi. pastu aku dok melangok tgk laptop aku lam bilik ni. skrin itam. tp ada kuar lagu. ghopanya aku pasang windows media player dr mlm sampai la ke pagi tak tutup2. huhu sgt membazir letrik sungguh aku ni. wakakkaka padan la mak aku asek bebel je pesal bill api naik. aku tak bayo pon. aku bayo bill tepon je. gile pentingkan diri sendiri. hahahhaha

then aku g dapur. tgk apa yg ada utk di ngap. takde mende. hmm tetiba aku cam rajin. nak wat beehun goreng.

oh sebelum tu. masa aku tanya mak aku: mak nak mkn apa pagi ni? mak aku: makan la roti ni ngan butter je....pastu aku wat mulut muncung tunjuk seri paduka baginda. hehhe. bapaku le. mak aku: dah. toksah tanya dia. makan je apa ada. ko tau tak mlm td dia tak boleh tdo? makan banyak sangat. mlm dh mengah2. kejap bangun, pastu duduk. baring. bangun balik..bla bla bla....(pagi2 dh dgr mak aku bebel...gile boring!) aku: diam je le...berani nak komen?? huhu

pastu baru la aku g dapur wat beehun. ceh cehh... berhempaspulas la aku ganyang kuali tu kan...lapo punya pasal. ntah angin apa dh masuk lam bdn aku soh wat bekpes pepagi nih. haha

dah siap. aku p la prepare kat meja. dh siap panggil mak aku makan. bapaku juga.

tp. bapaku tak berganjak dr sofa. dia tgk aku, takde makna. pastu tgk tv. apa kes lak nih..?

ni kes majuk la nih...mak aku pepagi dh smash dia kann.. terus tersentap. hahah baruku tahu dr mana aku mewarisi perangai tersentap aku selama ni. hahhahaha

pg ni sebenarnya mak aku ada appointment ngan doktor kat ampang puteri. sbb dia asek komplen sakit kaki. so abg aku yang keje spore tu soh aku wat appointment utk mak aku, and wife dia yang keje ala2 lenggangkangkung tu akan bawak mak aku g hospital. secara indirectnya, aku jgk la yg kena bawak. pasal wife dia takde lesen kete. dr bangi dia naik teksi g lrt sg besi pastu direct g lrt ampang, pastu aku g jemput dia kat sana, pastu aku kena bwk dia skali ke hosp. aku tak komplen. tp aku pelik knp dia takmo ambik lesen keta. kan ke senang kalu bwk keta je? maleh nak komen. aku kan mang kureng sket ngan dia nih...

pastu lak, memula bapaku kata dia takmo g. ntah camana tetiba dia kata nak g lakkk..mcm2... so secara otomatiknya mak aku, kakak iparku dan ayahku je la g. mak aku soh aku g keje. dia kata aku malas. asek monteng keje jekk...!! hahahahaha apa2 je laaaaa makk

on the way nak g ofc, aku kol eva. gossip le. pang pung pang pung..sampai dpn risda, aku tanya, eva kat mana nih? cam mengah je bunyik..?? er..eva kat great eastern nihh...tgh wat payment..bwk bag lagi.berat nihhh... isk. hampeh je. buat abes bill tepon aku je kan. sudahnya aku jumpa dia kat cozy corner.

cadangnya minum2 je. ya. mula2 mang minum je. teh o panas se. milo se. pastu biasa la gossip tak hengat...sampai org opis kuar lunch. aku kat situ gak lagi. dh bayor ni. tp duduk lagik. bla bla bla..pastu tetiba ada lak sorg lagik ahli mejlis nak join. kak ina. haaaa.. hambik. terus je aku lunch kat situ...lepak sampai kul 230. maaaasyarakat...... aku lepak kat cozy corner 4 jam lebih..?! betul punya bersenanglenang. mcm takde keje. padahal sume ade keje. tp tu le, gossip mengatasi segala2nye. kui2

pastu sume separate. g wat keje memasing. aku lak g wat apa yg patut pastu kuar dr GE. bayo parking 4hengget. isk. mahal3. sket lagi mencecah ke 5hengget.max rate kalu park sehari. hahah. dh gaji ni mcm lupa diri plak.

oh td aku g ambik new diary 2008. utk didistributekan kpd pemegang2polisi. tetiba lak aku rasa aku order sket nau. aku tgk kete org lain cam penuh boot kete ngan diary. rasa cam nak rompak je kete dorg. haha tu le hari tu eksen takmo order byk2...!abes td terkebil2 la tgk orglen dpt byk aku dpt sket. sengal!

pastu aku tgk jam. kul 430. nak g mana? malasnye nak g opis agensi tuh. kang aku sambung gossip ngan si eva kang sampai sok pagi tak abes. so aku pon ngan rela hati drive balik umah. sesambil koling2 customer nak jumpa sok. harammm. sorg pon tak angkat tepon. hangin betul aku kol org tak angkat nih. aku wat kat org takpe. org wat kat aku x leh. haha

lopa lak. dak wan ade cite best. nanti aku nak jumpa dia ptg lepas keje...aku kan cam cik joyah sket.tp kurang kaypoh la dr joyah tu..aku cap joyah yg cool..i listen but i don distribute to others. haha ni cite slot samarinda nihh...harus la aku nyeboks! ^_^

erk tetiba lak aku ngantuk. lee..kul 220am dh nih...waaaaaaa

tdo la. sok sambung..!

0 comments: