Wednesday, November 28, 2007

..aku rasa baju aku dah abes laaaaa

hahah...tu aku pinjam ayat nenie. dia slalu ajak aku g beli baju sbb dia kata baju dia dh abes. aku ingat dulu dia makan baju dia...haha camno la baju leh abes kan? kalu aku, duit aku je selalu abes. baju aku ada lagik...kui2..skang baru aku paham. sbb aku rasa baju aku pon dah abes. .. sumenye dah abes aku pakai. tu yang sebetul2nya kannn...jadik skang aku dah tak tau nak pakai baju apa g keje. aku ada penyakit. penyakit cepat boring. bila dh makan bulan aku pakai baju tu, mula la sakit aku datang. time2 tu jugak la poket aku pon sakit sama. cam kembar lak.. hahha apakah aku ngaruts ini?? tp korg paham kan apa yang aku cuba sampaikan? tak paham pon hangguk je le. kang aku bakau opis korang kang...!! ^_^

hari ni kan dh gaji. td aku g le membayau apa yang patut..ada la belen sket utk blanja lagi seminggu dua nih. 10hb sok ado lg 2nd payment lak..meriah makcik! kui2.. so pale aku ni tgh ligat le nak pk mende apa nak beli...nak sambut tahun baru ni kan..kena la sumenye baru! hahaha alasan!!! baju konpem aku nak beli. pastu time2 ni gak la purse aku koyak...nak kata duit juta2 tak jugak. makin hari makin nipis. camno la bleh koyak? kena ganti ni. haha pastu aku nak beli kasut gak. haaa..kasut lagik. aku nak mengada2 sket. g jalan2 kasut lain. g kedai kasut lain. g shopping kasut lain. g keje kasut lain. tu dh banyak dah list kalu nak kira tuh. pastu handbag aku pon aku rasa cam dah bosan gakk..... tu nak kena ganti gak tu. kehkeh..

kalau la duit aku tu tiap kali aku withdraw, tiap kali tu dia btambah...tak ke best?? tak bleh ke dorg wat sistem camtu aaa??sapa ketua bank ni? aku nak g wat surat la mintak dia wat gtu. bleh x? hahahahha

ok. aku kena stop skang. sbelum aku mengarut ntah apa2..and sebelum hantu aku balik menjalankan tugas. wakakakkakakaka i ada bela ok...! ;p

1 comments:

Anonymous said...

huhhh.. penyakit apa nih?? haha.. tu la daulat lagik. abaikan sume2 tuh.. "biau wallet burok.. asal duit banyak lam tuh." hehe caiyo! caiyooo!