Tuesday, November 27, 2007

..aduuuhaiiii

maleh je aku nak mengomen tentang info yg baru ku terima tdk.
org yg menyampaikannye pon takot nau nak cite kat aku.
takot aku tuko jdk ijau.
hahhaa
mula2 aku ada gak niat nak tuko ijau tadik.
tp bile dgr info, or should i call it pitenah semata-mata
tetiba je aku rasa kelaka.
kelaka kat org yang menabur pitenah kat aku tuh.
kelakar kat pitenah yang dia wat.
kelakar kat pale otak kampungnye yang sgt kekampungan.
kampung dusun kot?wakakakkaka
di zaman teknologi ni. org sume tak pk pasal karut2 nih.
dia lak leh terpk mende alah tuh
dan ngan selamba toyanye dilemparkan kat aku.
bleh dh dia geng ngan uncle mende yg hantu2 tuh . . seekers?
haaa . . aku leh calonkan dia jdk vice president selepas uncle seekers itu.
bodo la.
ade ke dia kata aku ni ada BELA?
tak pasal je kan.
nak carik isu ngan aku.
i'm sure there's something wrong ngan medula oblongata dia.
ataupon cerebellum dia ada setan bertenggek.
.......

5 comments:

WaNz said...

aku nak wat tekaan bleh ker?? GSM?? hehehe

tolong laa.. aku tak sempat2 lagi nak hapdet blog aku.. eee... ingat kalu keja bayar ikut masa ni kaya aku bulan nih... aaaa

Diana Ishak said...

apa citer ni non?
what the story?

enonz said...

diane, cite org atasan aku le..mentel tak hengat!sengal!bebal!sume la kat dia..!!

dia tak puas hati ngan aku sbb aku xmo bercakap ngan dia skarang. jd skang dia g jaja la cite kat sorg member ni kata aku ada bela hantu.. jgn dekat ngan aku. aku ni bahaya..

aku kalu bela hantu, aku soh hantu tu p cekik dia dulu..pastu p curik harta dia skalik. tak yah aku keje setengah mampus..!

bodo.

enonz said...

wan,betul le tekaan ko tu. aku dh letih nak layan sume nih. aku dok diam2 tak usik dia, dia usik idop aku. dia ingat org yg dia cite tu bodo cam dia gak nak caya cite karut marut nih.

shasha said...

sis...i rasa dia takde medula oblogata laa..meh kita belah otak jambul dia nak..sekali tgk half brain daaa..kah kah kah~~!!! bole gitew???