Tuesday, October 23, 2007

..woa!!

hmmm sila jangan terkejut dengan entry di awal pagi subuh shapi'e ini. gue tertdo cepat semalam. dan hasilnya, gue terbangun tersangat la awalnya...huhu
dunno what to do...surf the net laa pe lagik....checking emails...ngan yahoo emailku yang asek error manjang..bukak emel dlm kosong...ayooo..bako darah betul la!semalam aku terlebih rajin, subscribe utk one yahoogroup, resepi.net ..sangat aktif ahli2nya...banyak resepi makanan2 yang sedap dan sedap dan sedap dan sedap belaka!!!! rasa cam nak try je sume2 resepi tuh...haha...kang mak aku kata tebiat la budak ni kan,..tak penah2 rajin camnih...thanks to my cyberfriend yang introduce me to the site...heran tul lain gender ni minat masak2 kan....siap kasik tips lagik...agaknya dia tensen aku asek bebel jek wat kuih tak jadik, wat kek tak jadik...haaahh ni hambek ko!! tgk lam ni sume berduyun2 oghang kasik tips, what to do and what not to do...huauahuaaa..sorry bro!!me always like this...
GotSmiley for FREE! Click Here
so, to sapa2 yang bakal tu kan....(u know who you are..;p) mari la kita blajo memasaking togeder2...yang dh berkeluarga pon leh la jugak jengok2 lam nih....haaa..gue pomote ni....tuan yang empunya site tak tau pon ngan kompangan gue nih...huhu...nak harapkan site gue yang masak2 tuh..harammmm...malas dah nak jengok....kes kalu nak masak je tangkap gambo mang sudahnye gue tak masak le...haha...sila buang link dr site anda2 ye....buang karen je gue tak hapdet! ^_^
so guys...enjoy!! site penyulawa and site jeni ..

konpem merembes!! ngeh3GotSmiley for FREE! Click Here

0 comments: