Friday, October 5, 2007

..hah??? betul betul betul.....


sila peratikan gamba pertama. scene lam pra-movie trailer dia, GENG the ADVENTURE BEGINS. ni first 3D animation cartoon yg org mesia wat...akan ditayangkan movie ni tahun 2008. tapi lps aku belek2, berlaku sedikit kekeliruan disini.....hmmmmmm

upin = baju kuning : ipin = baju biru
upin: abang, abang...saya upin, saya abg..ni adik saya ipin..
ipin: woi....aku abg laaaa...
upin: aku la...aku la abg....
ipin: hmmmppph...5 menet awal jeeeee....


tapi, gamba kedua yang aku dpt dr dak wan semalam, kaler baju still sama, cuma, posisi watak tu terbalik..and ipin lak ade toncit??

hmmm..konpius makcik..

apa pun, aku cam dh tersuka lak ngan karakter dua org bdk kecik ni sejak tgk upin&ipin episod posa kat tv9.

tq ghan! ^-^
voice over dia mang bagus..katun pun kiut. bangga jap ngan kebolehan rakyat mesia!!

hahhh?? bagus bagus bagus... ; hah?? betul betul betul.... ; hahhh? boleh boleh boleh... (ni peberet dialog ipin) alahai...kiut gileeeee!!!!!

8 comments:

WaNz said...

kokena start pegang ayam goreng drumstick ler pas nih enon.. baru leh sama ngan ipin... hehehehe

Anonymous said...

haaa.. betul betul betul... ehehehee

Anonymous said...

haaa.. betul betul betul... ehehehee

Anonymous said...

haaa.. betul betul betul... ehehehee

enonz said...

amboi sampai 3 kali vote sokong kata2 dak wan ye...

haaaa..bagus bagus bagus...

ehhehehe

Anonymous said...

waalllaaawweiiii... sudah jadik ipin the 2nd ker??.. ini sudah terlebih jangkitan dari aku ni.. ekekeke...

Invader Voobee said...

Terima kasih kerana menulis tentang Upin & Ipin. Saya krew dari Les' copaque Production.

Dapatkan VCD/DVD UPIN & IPIN sekarang!! VCD/DVD ini adalah kompilasi episod 1 sehingga 6.

Harga: VCD Upin & Ipin - RM 15
DVD Upin & Ipin - RM 18

http://www.lescopaque.com/upinipindvd.html

enonz said...

~~~ lalallalalla

good job invader!

will get one! ..best best best! ;)