Monday, October 1, 2007

..apakah menu hari ini?

hmmm mak aku pagi2 dh tanya aku soklan....ni bleh kata soklan wajib hari2...buka posa kang nak makan ape?haaaa...time tu le aku request ngarut2 tahap mak aku kasik jelingan tajam kan...pastu ayat seterusnye ...nak makan sedap2 balik umah cepat sket! ko masakkkk...!!!
haaaa...see? my mother u know, sgt pandai...dia tanya aku, pastu kalu aku jawab, sudahnye aku yg kene masak...serupa takyah tanya kan? hahaha...very the aci la my mother nih...wakakakka
so menu hari ni aku request: masak rebung gulai lemak + ikan masin + sambal belacan ...and the sayur...blom decide lagikkk....
lauk belen semalam pon ade lagik...ayam masak sambal...ngan rendang..ngan ketupat..ngan lemang.....isk..byk le plak lauk aku ari nihhh..hahahhahaa
ok le..aku nak g berjuang kat dapur nihhh...sat lg..pas semayang asar...hari ni aku balik awal pasal cuaca kat luar tu wat aku rasa sgt tak bp rajin. hari ni je..hari lain i rajin ok...hehehhe
bai baiiiii

2 comments:

WaNz said...

kenyang ka pas buka tadik?? hehehehe

enonz said...

errrkkk alhamdulilllah


hahah