Tuesday, September 11, 2007

..selamat menyambut RAMADHAN al-mubarak


"..saya dgn ini mengisytiharkan bahawa, tarikh bagi seluruh umat islam berpuasa, jatuh pada hari khamis bersamaan dgn 1 ramadhan..."

haaa..muka pakcik..er..YM tan sri tu wat pengumuman mang sama sejak dulu lagi eh...bila dia nak pencen? hehhehe..kasik can le aku announce lak..asek2 dia je....(apakah??)haha

so kengkawan, bagi yg bleh posa,...selamat menjalani ibadah puasa ngan aman dan tenteram tanpa sebarang provokasi,caci maki, tak puas ati, terasa ati (nasehat diri sendirik sekali)haha..tenang2kan pikiran....jangan tamak haloba membeli juadah berbuka...makan ala kadar je...(kata diri sendiri lagik!wakakakka)..dan jangan lupa perbanyakkan amalan..g baca quran nun! asek baca majalah hiburan je kejenye! (ni bkn ngata aku...ngata org len...ye ke?hehe)..and yg terpenting sekali semayang terawikh...jgn ponteng....isk, pe le maknanya posa kalu tak g semayang terawikh?

jadiknya...selamat le segalanya2 ye....pertingkatkan amalan...dan lagi satu...untuk mendapat keberkatan posa, elok le kita saling bermaafan dulu...mintak mahap apa yg dh wat silap, supaya puasa kita lebih afdal...so korg, kalu aku ade sakitkan ati korang ngan sengaja (mmg selalu sengaja pon) haha..mintak ampun ok...sok raya aku mintak ampun lagikkk...hahahah


SELAMAT BERPUASA!!

1 comments:

Diana Ishak said...

selamat berpose non.
aku pose ahad ni kot.
doakan aku kurang mencarut bulan pose nih..