Tuesday, September 11, 2007

..get a hair cut!!

aku kerat rambut sendiri tadik...haha..dari hari ke hari nak p kedai gunting rambut...tp tak gak pegi2...sudahnya td balik keje aku carik gunting yg agak besar sket......zasssss!!! abis.....good bye to my long hair....rimas dah!!! penat nak syampu...lambat kering....ngan ketebalan dan kelebatan rambut aku nih, makanya pas ni takde le lagi nak simpan rambut panjang.....panas!! tp aku kerat senget2 la..harus la kan...kerat sendiri..tak nampak blakang..main zass jek...hehe..sib baik aku pakai tudung, kalu tak mmg sume oghang akan gelakkan rambutku....!!huhu
pe nak wat ngan rambut yg dh dikerat tuh? tanam ke...buang tong sampah ke? alirkan ke sungai??
any idea??

2 comments:

g_han said...

huhhh.. enon dah ada peminat baru ler... tahniah..

enonz said...

huhu...ntah mana sesat makhluk asing nihh....aku nak p skiping berabuk kat blog dia...

inspired mendenye..aku ckp melayu..camno lak dia leh paham?

ke dia blaja melayu?huhu

amazing!