Friday, August 10, 2007

.sapa nak beli???


..aku selalu tensen ngan motor2 adik aku nihh...pasalnya tetiap kali aku balik keje mesti aku ada problem nak park keta aku yg seto'et tuh....sbb motor2 ni laaaa!! menyemaks jekkk!! kiri kanan ada motor!! kadang2 adik aku cam lupa diri, tgh2 alam dia park motor dia! aku rasa nak bakau je le motor dia nih...yg kaler pink tu aku hengat dh leh wat tukun dah..sbb dia tak penah guna pon...beli ngan kawan dia tok apa pon aku tak tau..yg tgh2 kaler biru suzuki tu je yg dia dok hangkut ke hulu ke hilir,yg yamaha tu aku tgk dok tang tu gak....tu bakul yamaha tu tmpt aku slalu buang sampah dr keta aku..kdg2...hahahah time aku malas nak masuk umah..aku masuk lam tu je...mula2 tumpang....lelama jadik habit lak...wakakakka..kasik bako darah!!

so conclusionnya aku hengat aku nak lelong le motor2 yg tak digunakan tuh. kalu leh menjanakan pendapatan takpe gak kan?ni wat semak jek...wat habis calar pintu keta aku jek...bukak pintu je kena handle motor, bukak je kena...aku hengat kalu aku leh tuko jdk incredible hulk dah lama lunyai dah motor nih.....!!nasib ingat adik sendirik..kalu orglen aku dah saman juta2 dah!!kesalahan: mencederakan keta seto'et ku....haha bleh?

0 comments: