Saturday, August 11, 2007

..cite kelaka bapaku

....ni cite pendek je..td masa dinner ngan parents aku, tetiba kuar cite tghari tadi dia g tesco ngan mak aku...mang peberet place dorg skang nih..sket2 tesco...sbbnya pemplet jual murah tesco ni asek la masuk lam postbox umah aku...bapaku ini sgt pantang tgk pemplet ada sales2 nihh..laju jek nak g...tgk kusi murah nak beli, tgk rak kasut nak beli..tgk makanan nak beli..kalu duit sebakul, sume dia nak sedekah kat tesco nihh..
dpendekkan cite, bila dh abes shopping, sambil tunggu mak aku g toilet, dtg la sorg bdk pompuan,wat interbiu kat dia, ttg tesco..bp blanja...bp kali dtg..kenapa suka dtg..cam survey la....yg best ni bla bdk tu tanya, berapa ringgit agaknya pakcik dtg blanja kat sini...ayah aku selamba je jawab, ntah la..pakcik takleh nak agak la..tunggu menteri pertahanan datang eh....hahahha budak tu gelak terkekek2 (kata dia le..kalu dia tpu aku tpu korg le..haha), dia tanya kenapa lak panggil makcik menteri pertahanan? pastu dia jawab, ye le..kalu ikut aku..sume aku nak beli....makcik ko asek tahan jek....nak beli tu tahan, nak beli ni tahan..aku panggil le dia menteri pertahanan...!kalu tak ditahan, penuh troli ni aku isi...!nih duit pencen dh naik nih, enjoy laaaa!!!! hehehhee silap bwk dia lak ari nih, kalau tak mcm2 dh aku beli nih....
macam2...tak pasal je hari ni mak aku dpt gelaran baru...hahhaha bukan patut panggil menteri kewangan ke? hmmmmm
GotSmiley for FREE! Click Here

2 comments:

WaNz said...

aku suka version citer bapak ko nih.. very creative!!

enonz said...

my father, always like that...
haha..suka kasik term pelik2....heh ingat lg ubat lampu???