Thursday, July 26, 2007

..salah sorg anggota al-qaeda tersesat! muakakakka

..pertama sekali, aku nak mintak ampun kat yang empunya gamba...takde niat nak sabotaj ke hape, cuma niat suka-suka je...fyi, ni la gamba kawanku yg sangat susah utk diambil gambarnya....reason dia simple je..."aku tak suka bergamba, tapi aku suka ambik gamba org...."

dek kerana aku tak puas ati ngan statement dia, maka aku berusaha jugak nak snap gambo minah nih...sampai tertido2 la dia wat tudung camtu ala-ala alqaeda sambil pegang gelas....hahhaha coba korang agak camana ghopa dia minum air oren tuh.. sambil pegang henpon..sambil sentiasa aware ngan kehadiran aku kat tepi dia....hehehhehe

4 comments:

WaNz said...

enon.. aku berjaya capture gambar dia tanpa sebarang kain or tangan or gelas or apa lah yang melindungi muka dia.. heheh.. ko nak??

boleh letak harga nih.. hahahahaha

Anonymous said...

macamana kalau dia mamai terus minum air oren tu tanpa bukak penutup muka tu ye? hehehehe

enonz said...

hmmm...mari kita pk kan consequencesnya...ehhehe

nampak tak gelas tuh senget kemana? heheh..kalau dia betul2 terlelapkan,..just imagine, gelas tuh konpem akan senget ke kanan dia, dan secara otomatik air oren tu akan tumpah ke henpon navigator 6110 dia,...
dan akhirnya,..isk tak sanggup aku nak teruskan...
wakakakkakaka

(agak2 kalu ghan jumpa aku dia nak lempang aku tak?)hehehe

enonz said...

wan, ko dh kasik kat aku ari tuh..remember?? hehehe
tp aku takmo bubuh gamba tu sbb takleh cite panjang,..yg ni..is the best shot!!!
hahahah
tu la....lenkali wat lagi gaya ala2 taliban nih...
dapat kat aku yg kretip tahap gaban nih...abes laaaaaaa
musnah idop! hehehhe