Saturday, July 28, 2007

..ilang ingatan jap!

hari ni kan, pepagi aku dh g opis, dok menghias bilik aku yg kenit ceto'et tuh..mengangkut fail2 dr umah ke opis..ngan semangat dayaknye..hahahhaa..aku takde apmt ari nih sbb nak ke hq g.e kul 1 ada program besar2an anjuran kompeni..so aku melepakkan diri ngan jayanya di opis baru ari nih...

lam wat2 keje tuh masuk la sorg aci cleaner, mengofferkan diri nak mop opis nih...kitorg kasik je le mandangkan habuk2 dn debu2 kasih yg banyak sangat2...sambil2 dia mop tuh dia pon bercerita la pasal keje dia...bla..bla..bla...aku layan je le sbb sian dia dh tua, cam baya2 mak aku jek..(mak aku kalu pakai nandek tuh sejibik cam muka aci nih!hahahhaha), dia masih kuat keje...kagum tul aku nengok..tangan ngan mulut dia sama bz....hehe penat aku melayannya..dia geleng aku geleng...wakakka..cam anak beranak pon ada dah...hehe

pastu masuk lak anak dia, keje cleaner gak kat building sbelah...sama gak pesen, bercerita cam kenal lama le..agak dia tau aku satu kapal ngan dorg kot? hehe tgh sdp2 geleng2 pale ngan aci nih, tetiba lalu la sorg pompuan kat depan opis aku nih (sebaris ngan kwsp n pej pendaftaran),mula2 dia jalan gitu je...then tetiba dia patah balik...ngan muka konfiden jek tego aku....woii!!! ko wat apa kat sinih??

haaaaa...as usual la kan, muka blur like sotong aku..hahaha...sambil salam sambil pale ligat ingat kat mana aku jumpa pompuan nihh...! pastu aku cakap, weh kita satu skolah ke, assunta eh??? hahahah...minah ni lagik la blur kan, dia cakap ngan aku..ko nih sah2 tak ingat aku....ko aini kan? aku angguk,..pastu dia kata..aku jameah laaaa!!!tak hengat ke????unimas la weiii!!!

hmmmm....jap...aku recall...sbb nya aku tak hengat kerana dia semakin tembam, kedua, dia bukan satu course ngan aku (tak ingat betul nih!), ketiga sbb aku bukan geng dia pun, so wajib la aku lupa...heheh..tapi aku rasa dia sama matriks la ngan aku! tak ke??? hmmmm...i forgot la...tapi bila dia sebut mcg, anor...juliana shukur, mek na... apeng..baru aku slow2 hengat dia...tapi still blom sepenuhnya hengat...sbb2 dia leh tersesat kat opis aku ni ialah kerana dia baru je kuar dr opis epf, skang jdk cikgu, ngajar sains kat skolah dato' lokman (sbelah skolah aminudin baki kg pandan tuh ) dah sah2 le dkt ngan opis aku kan....jadiknya acara wajib selepas itu ialah menukar2 no tepon...sbb lenkali leh le jumpa lagik sbb dh dkt kan...hahaha..camana la aku leh lupa minah nih! tapi mang bagus la dia hengat muka aku...aku kalu selisih bahu ngan dia pon lom tentu aku hengat..! lately semakin ilang ingatan le...apakah sbb2nya ya? hehehhee

tu je le cite aku ari nih...aku dh ngantuk nak tdo...penattt!!!

3 comments:

WaNz said...

errkk...aku kenal ker jameah tu erk?

aku rasa aku tau sebab musabab ko dah ilang ingatan...
1- ko tak upgrade memory ko.. kena guna yg 200GB nyer.. hehe...
2- walaupun luaran masih macam muda remaja, tp dalaman memang ikut umur sebenar.. hahahaha
3- orang tu tak berapa glamer.. hehehe.jgn maraa aaa...

enonz said...

so, secara indirectlynya (rujuk sbb ke 3)...aku glamer la???

ahhahahha

sila gelak guling2 skang!!

kah kah kah

WaNz said...

err... sapa yang tulis kat atas nih erk? aku tak kenal ler...

hehehehe