Friday, June 15, 2007

..stranded in 2 hours traffic jam!!

..aku penat ari nih.. bukan penat wat keje, penat terperangkap lam jem...hiarrggggghhh!! sampai ngantuk2 mata aku...ingat nak benti tepi jalan nak tdo dulu, tapikan cuaca yang sekejap mendung sekejap panas nih membuatkan aku tak bape syok nak layan tdo...nak2 tepi jln..sedar2 kang keta aku kat bengkel diangkut towing car! baru haru!! jam ni mula dari ampang..lepas tesco tuh,...tapi tadi aku dari maluri, so aku potong jalan highway cheras kajang, masuk mrr2...start dari situ,...ermmm..disaster!!!

aku dok pk2 la lam keta awat la leh jam nih kan...mang penat gila, nak2 keta manual cam aku nih...adeh la, sampai tetiba aku rasa enjin keta aku nak runtuh jek sbb gegaran..tak sure lak dari mana gegarannya datang..kalu radio lam keta nih dah penat dah ngan aku, tak sampai 2 saat aku tuko, tak sampai 2 saat lagik, aku tuko..asek tuko je...sampai aku rasa stesen radio mesia ni dah pakat main lagu yang sama pada waktu yang sama...hampeh tul. penat aku nyanyi...! tuko je lagu sama lagik! takde lagu lain ke dorg nak pasang? sampai ade brader naik keta kancil 2 org dok pandang aku, sampai tertoleh2 le tgk aku preoccupied sangat mengalunkan lagu separa sumbang....!hahahaha boring gila beb!!!seb baik tak ensem, kalu ensem bleh gak aku kenyit2 mata sambil wat isyarat, kol me!! kol me!! hehehehhe

ghopa2nya punca jam ialah disbbkan accident kat dpn lrt bdr tasik selatan,...hisk ngeri tul..aku tertengok...!lori trailer..ngan motor...penunggang motor tu dah selamat K.O...cina, badan besar...kepala dia kena tutup....aku rasa dah tak ghopa kot? aku nampak darah, and ketul2 hmmm..aku rasa cam daging jek??? hishhhhh!! scary tul!mengucap panjang aku! nak sedekah fatihah tak leh sbb cha ya nun alip kan...tapi mang cukup wat pale aku pening2 lalat nak muntah! isk.....tetiba je aku terbayang adik aku....lam pada gaduh2 tuh, kadang2 takut jugak tgk dia bawak motor....isk...mintak dijauhkan la dari anggota keluarga aku!

tu je le aku nak story, sbb aku dah penat...erk lagi satu tadi aku beli jam (rujuk gambo di sebelah), 50 hengget je! hahaha

sok cite!!

0 comments: