Thursday, June 14, 2007

..incanto OR burberry london???

..hmm last week ada sorg member kita tu beli perfume dunhill..tetiba aku cam rasa2 nak beli perfume gak, pasal rasanya dah setahun lebih aku tak beli perfume nih..teringat lak ari tu ada ambik paper tester perfume incanto by salvatore ferragamo,...ni tgh termenung2 lam bilik ni test bau dia cam best lak...ade sket2 cam bau burberry, my fav perfume ever!masa time blaja lagik dah pakai nih,...rasa cam sayang nak tuko..tapi sbb dah abis ari tuh (long-long time ago) aku tak beli2 lagi yang baru...lebih setahun dah nih...isk..tetiba rasa cam tergatal nak membeli lak...skang ada bottle baru kot, sbb aku tgk lam advertisement lam mag nih cam lain lak botol dia,...hmmm..mang dah lama tul aku tak mengikuti perkembangan perfume nih..hahah..cam ketinggalan ketapi pon ada nih....aiyakkkk!! nak beli ke tak nih eh?? aku takde perfume nih..hahah, skang aku pakai,.. tu botol kecik yang iklan 2 org budak botak(sorg baru je dibotakkan), yang main kejar2 tuh,.. hahahhahah..bau dia, hmm..ok le..tak le best sgt,..wat ganti di saat terdesak...aku beli dah 3 bulan dah, tapi amount yang aku pakai ni cam sama ngan amount yang masa beli ari tu, turun sket jek..!cam tak rajin lak nak meng'roll-on'kan kat tangan..kejap na bau dia ilang...tak sampai 8 jam!
hmm..ghan, ko g singapore kan this week? pesan beli perfume leh ka???hehehe..dengar cam murah jek kat sana?tapi konpius antara burberry london, atau incanto ferragamo nih???hmmm any suggestions kawan2??

11 comments:

WaNz said...

aku akan terus meng'konpius'kan idup ko enon... aku bagi pilihan lain lagi.. aku bau perfume kylie minouge, apatah nama dia.. bau best gak... hehehe..pastu yang jLo tu pun best gak... camner nak beli kalu dah banyak nih??
hehehehehe

Anonymous said...

aku vote for burberry london... burberry weekend pun ok gak.... aku sker sumer burberry.... tu sbb aku pkai skrg.... ekekekek

enonz said...

ko pakai yang botol baru ke ghan?
bau dia sama ngan botol lama ke?

enonz said...

jlo, aku dah penah bau...no no!
kylie,...tak penah..tapi takmo bau le..bleh? kang aku lagik konpius!!!

WaNz said...

kylie punya best.. bau fruity...kalu ko tak mo.. beli jerk.. ala2 pejam mata jer pastu bagi kat aku.. tau lah aku nak manfaatkan camner...

hehehehehehe

enonz said...

ayat ni i don like:

.."kalu ko tak mo.. beli jerk.. ala2 pejam mata jer pastu bagi kat aku.. tau lah aku nak manfaatkan camner..."

haha

meh aku sepuk sket nak???

WaNz said...

ooo...takleh guna ayat tu erk? ingat boleh...

hehehehehe

//xprezzy-wan.blogspot.com

WaNz said...

silap daaaa.....

tengok..alamat sendiri pun tak ingat..aduii laaa...

ni yang sebenar nyer....

//xprezzy-wanz.blogspot.com

doa kan aku akan terus rajin berusaha untuk update selalu...

SyiEmA said...

isk... buat apa la beli minyak wangi memahal.... kalau tak mandi bucuk gak...hihihi.. tengok cam aku nih... setakat guna Ester Lauder Pleasure jek. beli tu je enon... bau dia lembut... lebih menyerlahkan kewanitaan kiter... tak perlu kirim2 kat orang... kat sogo melambak...

enonz said...

..kenapa aku kena beli sama ngan kak syima?

siapa kak syima?

majistret? loyer?
hahahhaha

kakkk..nak burberry london satu!
kasik la saya adiah, sempena menyambut kenaikan gaji nih...heheheheh

i like u la kakak...like my own sister...(bodek lebeh sket)hehehhee

g_han said...

aku pakai yang botol lama.. tapi aku rasa bau dia tak kan berubah.. hanya botol jer yg berubah... ekekeke