Tuesday, June 5, 2007

..mari beli pampers, part 2

..wah...siap ada part2 lagik ye....kat mana eh aku berenti tadik?ooo ok, sampai part minah ni memekak2 tak sampai2 kan.....dipendekkan cite, sampai le kat jusco alpha angle tuh, yang kalu lam pemerhatian aku dari keramat lam 15 menet jek leh sampai, tapi ntah anak sapa ntah leh terbuat long cut lak...jadik nye setengah jam tak sampai2 lagi...hahahha..jauh tu wei...pusing2 makan angin...
sampai2 je, isk..beli pampers....tu penting sbb nak wat bahan bukti kat mak n pak mentua hele..alasan tok hele kuar ialah nak beli pampers, so itu la yg kena carik dulu...isk..tapi aku tak sempat le nak tgk hele beli size apa kan pasal aku terpaksa menunaikan tuntutan agama,..hehe..cam baik na ye...so cuma nenie je le yg teman...tanya je le nenie..lenkali kalu hele desperate nak singgah umah nenie, tak bwk pampers, leh soh dia standby kat umah...hahahha..

panjang na cite pampers nih eh? dah le...penat aku nak menaip nih...dipendekkan cite lagik, kitorg makan2 kat oldtown,...pastu g bli kacang aku..(sori kak ye...hehhe)pastu balik, pastu g ctbank, pastu g anto nenie ke desapandan pastu aku sampai umah pastu aku tak mandi pastu aku tgk tv pastu aku tdo...hehehhe

sekian tima kasih.
sok cite lain lakkkkkk!! daaaaaa!! GotSmiley for FREE! Click Here

8 comments:

WaNz said...

biar aku agak... sazi pampers Danny saiz L.. betul tak Hele? tak pun XL... antara 2 saiz nih jerk... tak lari nyer...

hehehehe

Anonymous said...

yep.. betul la wan.. L size.
yg pelik mak dia pon x berapa ingt saiz dia.. lama pk tu b4 angkat haha

Peej said...

cik enonz..mcm mana nak letak icon2 chomell tuh dalam blog..
geram je tgk..
andai boleh cik enonz mengajar kaedahnyer..

enonz said...

peej, i wish i could give u the address, tapi kan dah tak avail la...dia g ke site lain lak...nanti sy cuba try carik link dia yang lain eh, application file pon takde lak lam laptop nih....

tungguuuuuuuuuu

Peej said...

xpe la kalau dah xde..xyah la susah..
biar la telan air liur tgk icon2 cik enonz je..*ayat provokasi*
hehehehe...

enonz said...

hehhee..
peej dear, smiley icon tuh namanya gotsmiley...tapi webpage dia dah tutup, sbb dah bengkrap(saje wat tuduhan palsu) heheh..
tapi ada site lain yang leh kasik dancing2 itu smiley..hehe...g kat sinih, cuba try donlod..
http://www.clicksmilies.com
http://emoticons4u.com
http://websmileys.com

kalu tak dapat gak, sila antuk pale kat dinding 800 kali sebelum tdo dan cuba lagi keesokkan hari!!hehehe

renung2kan dan selamat beramal...:)

Peej said...

akan dicuba...
kalau x dapat..
jom la antuk sama2...
mana bole sengsorang..

WaNz said...

korang hantuk ler pala tuh.. aku nak tgk jerk... kot ada emergency aku tlg antar g hospital...

heheheheh