Tuesday, June 5, 2007

..mari beli pampers anak halina..hahaha


..alkisah..semalam, ada sorang makhluk Allah yang mang kita bekenan nau ngan perangai dia kan..hehhe..dak halina dari senawang!! ya..kasik tepukan ya kawan2...hehe..minah ni leh la dikategorikan sebagai salah seorang penyumbang kpd statistik kesesakan jalan2 di kolumpo (sbb dtg tok training) ..cam la kat PD tu kurang tempat tok training dia kan...hahaha

di petang2 nak asar semalam, time aku terkandas kat opis, sbb nak blah takleh dek kerana ujan lebat parking keta jauh..pasal bdk parking lam building tu dah aim keta aku...hahah (kes x bayo parking--bukan salah aku pon, dah dorg yang tak jaga tempat bayar tuh, aku blah je le..takkan aku nak bayar kat kedai mamak sebelah tuh secara logiknya kan???gelabah jekkk dok carik keta wkf 2696 tuh, hangin aku...!!!) er..iklan jap...ok..berbalik kepada cerita halina anak pak ramly nih...dia pon dah le termessage kat aku..berbunyik..: wei..ko dah abis keje ke? jom la bawak aku g jalan2....." hahahhaa...i like...mak aku kata pas keje mang kena bawak kengkawan berjalan2 makan angin....!!hehe...(sambil angkat kening sebelah) sebelum kejadian aku telah pon menalipon kakak digi keta gen2 yang kalu dia bawak kena dongak sbb tak nampak jalan( ya ampuunnnnn!!!) heheheh ..utk mengajak g tengok cite pirates of the carribbean..pastu olehkerana dak halina ni jarang2 sekali berada di kolumpo pada hari2 biasa nihh...makanya, aku pon decide tok kensel tgk wayang...isk..sadis nihhhhh!!! miss aku tgk laki tak jadi aku abang joni dep...hahahha

janji pas maghrib..sbb nak tunggu dia balik kl..meredah kesesakan dari upm-kl kan...aku ngan nenie (ni minah ni half day smalam! ponteng keje nihhh!! isk..pe nak jadik nih kakkkk???) berjumpa le di desa pandan....so..tempat tok melantak pon tak lain tak bukan...secret recipe..hahahha...suka ni sbb tinggalkan dak wan ngan ghan! hahahha....ada insiden kelaka berlaku, nenie kan, duduk2 je, leh tanya kat bdk nak ambik order tuh, dik...kat sini ada restroom tak?? hehe..budak tu muka pelik dah...ngan segera dia jawab takde!! hahaha..aku cakap ngan nenie, awat tanya restroom lak?? cakap le toilet?(konon nak bersopan le sbb kat kedai makan kan?? hahaha..)tak sesuaiiii...pastu aku cakap ngan budak tu, emm..takkan takde dik? toilet??? pastu bdk tuh, ohhh..kalu toilet ada laaa!! hehehhe...sah konpem dia tak paham kan?? pe le kak nen nih...tanya la ladies ke....leh gak terima..washroom ke...pon leh terima gak kan?hehhe..bersopan santun di jalan raya tul...

pas melantok, destinasi seterusnya g c4 wangsa maju, sbb nak carik baju pagoda nenie! hehe..tp sbb dia kecik, makanya takde size le tok dia..paham2 je le ye...hehe..pastu dkt2 nak maghrib baru g umah pak mentua halina jemput le mak buyung sorang nihhh...katanya tak larat nak bwk keta...(kata mus gak le, ngan pesanan, nak kuar ngan enon ke nenie soh dorg ambik kat umah je...nanti tak larat) hahaha...takpe le, mengenangkan dia mak buyung kan, aku redha! hehe..tapi, sesampai2nya aku ngan nenie kat umah dia, ayat pertama....woiii!korang aku nak beli pampers danny!!!!!! ayakkkkk! sebenarnya dia dah cakap lam phone sebelum sampai...nenie takleh terima hakikat pasal tak penah kuar ngan kengkawan nak g beli pampers!! hahahahhahaha..adehh laaaa sakit perut aku gelakkk!! setan tul le dak hele nih..menggunakan kengkawan!!!! hahaha..(hele yang ajau aku guna ayat setan ni balik, sambil dijeling tajam oleh nenie) hahaha..sekali sekali jumpa minah nih...cam tak mengandung jek...mulut nya...adeh laaa..kalu ada selotape aku dah tutup mulut dia!! membebel jek pasal jem la....lambat sampai laa..apa la..isk..banyak cite...!aku nak je tinggalkan dia kat tepi jalan...!!kalu aku kejam le....isk...

eh cam penat lak nak menaip, aku nak wat keje nih...hehehe...lenkali sambung,..penat le...g makan jappp

tata titi tutu!!! huhu

3 comments:

Anonymous said...

ehe mcm x link jek gambo mamat sparoww ngan topik pampers nih..huhuuu.. sbb nko la hele kitowang xleh nak tgk lanun haha

WaNz said...

ok lah korang practice beli pampers... hehehe.. korang temankan jer... aku selalu sangat g beli pampers nih.. aku ingat aku dah hafal mana rega yang murah, mana yg mahal.. hehehehe....

Nasib tak d package kan beli susu Danny sekali.. hahahahaha

aku memang suka kena tinggal....[sambil menjeling guna ujung mata jerk!!]

enonz said...

...niatku mang le nak panggil sekelian umat yang ada kat kl ni tuk memeriahkan acara membeli pampers nih, tapi aku rasa korg2 sume sure tak berminat ngan acara nih, so aku serahkan kepada nenie je le...belaja2 kakkkk...hahaha...aku dah soh hele ajau nenie cara2 membeli susu skalik, tapi tak sempat nak perturunkan ilmu, pasal permintaan perut yang lebih menjadi keutamaan...haha

kakk..secara logik nya, takkan le nak letak gamba pampers kat lam nih???biau le gamba abg joni ku...huhuhu...
sejuk mata memandang,....hahahha