Monday, May 21, 2007

..hit counter 999

..kat sini beta nak wat pengumuman..hehe...sape2 yang hit counter blog gue yg ke 999, gue ngan murah ati nak kasik org tu makan2 kat umah sendirik...huhu...bkn la..gue saje jek nak kasik meriah sket...nanti nak bubuh lam nih, org yang setiaku di sini lam blog aku nihhh...cam korang masuk shopping compleks ke apa...pengunjung yang ke berapa2 akan dapat adiah....so aku saje je la...nak menderma nih...huhu..sapo ghajin nak mengadap blog aku ni sampai counter yg ke 999 akan di notify dgn kadar segera mee megi...kalu aku sendirik yang jadik ke 999, makanya..tak dapek apa la korang...hahahhahha..

amacam???sapa setuju angkat satu jari kelingking!!!


heheheh

17 comments:

SyiEmA said...

la... mee megi jek... kan ke dah dkata makanan segera tuh tak sihat utk dimakan....hehehee..

kalau kena kat aku tuh.... simpan je la mee magi tuh. leh buat bekal ko gi kerja...

nih kira aku baik nih....:)

SyiEmA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
enonz said...

hahaha..akak nih....rejeki jgn ditolakkkk...hahaha..

makanan gak pe??

kui kui

Anonymous said...

abis lah enon... ko tak cakap kan berapa bungkus mee maggi sekali makan? hahahahaha.... ko tau kan kapasiti perut aku? hehehe... akan ku cuba jadik org yang 999 tuh.... siap nak amik gambar wat jadi proof....

Peej said...

laaa..mee maggie je??? ingat t.g.i friday ke apa tadi..
kalau x..sakarang 847..malam nih jugak akan ku hit sampai 999..haha.. dan mengikut kata wanz..akan ku ambil gambar sebagai bukti..

WaNz said...

alamak.. aku dah saingan nih.. pencabar dah masuk... hehehehe... kita sama2 hit lah peej.. hehehehe

SyiEmA said...

i kalau nak hit sampai angka 999 pun bukan sebab nak megi tuh.. tapi sebab nak challege korang...hehehe.. bagi lebih semangat.

boleh gitu...

Peej said...

sama laaa...
bukan sbb maggi..
maggie bole je aku mintak kat jiran sebelah if nak free..
tapi nak dapat nama menjadi org ke 999..haha

enonz said...

hahhha...usaha tangga kejayaan!!

peej, member diana sewel tuh eh?hahahahha (jgn cakap ngan dia, mampus aku!!!)hehe

WaNz said...

hahahaha....... skang aku orang yang ke 888.... aku amik gambar tapi cam tak clear... tapi memang cam cantik gak angka 888 nih.. yess.. akan ku teruskan cabaran ini.. 999, here i come!! heheheheh

Peej said...

xde laaa..
tgh blog hoping terjumpa blog die..
naik syok pulak..
pastuh terjumpa blog cik enonz plak kat situ..
naik syeikh la pulak..
muahahaha..

enonz said...

hehehe...u are most welcome here...ni sume minah2 senget lam nih..so kalu u rasa nak tersenget gak..leh le join the club...
huhu

Anonymous said...

aku dengan bangga nyer merasmikan counter 999 di blog enon ni... muaahhhaahhahaa!!!!!...

Anonymous said...

maggi mee tak main aarr.... nak ciken chop gak.... ekekee...

enonz said...

laaaaaaaaaaaaaaaaaa...
why u ghan?? why u??????

ces!!!!

aku nak pindah umah la camnih..
tuko nombo...supaya ghan takleh detect dimana aku berada....!!


eh jap....bukti mana???

kasik tunjuk laaaaa

camnih mak aku pon leh ngaku nihh!!


ekekekeke

Anonymous said...

nanti aku tunjuk kat blgo aku.... jeng jeng jeng....

Anonymous said...

typo error... bukan blgo ler.. blog aku okey... ekeekek