Thursday, March 15, 2007

...been busy


haloo all...lamo dah den tak update cite lam nih...sebok sket 3-4 hari nih...attend training class 9-5 tetiap ari dari senin sampai jumaat...naik kelabu asap dah pale nih hah dok lam kelas...ngan aircond yg sejuk gila..dorg hengat kitorg ni cam kulit polarbear agaknya..naik beku dah pale otak..isk..dah tua2 ni p anta masuk kelas..?silap besau tul..dah tu lak sorg trainer ni wat spoil...ada 2 org trainer gilir2 ngajar..isnin ngan rabu mang trainer yg berpengalaman...best!masuk hari selasa ngan hari nih..ish..aku rasa cam nak balik je..ntah ape2 le mamat nih ngajar..tak masuk otak langsung!!kuar tajuk...!aku tgk notes lain...yg dia bebel...?? ada ka cite pasal UMNO? pasal mahathir la...samy vellu la...daim la..cara cakap riak lak tuh..!siap flash back zaman skolah tak tahan tuh...masa umo 16tahun penah kena tahan polis---sbb bwk keta laju..tapi tak kena saman sbb ada sticker kerabat raja..so polis lepas kan je la...what the...???? aku dok kat blakang cam.....?????sengal tul la mamat ni..awat kuar topik nih...?? tu ari selasa..aku rasa cam nak kuar kelas dah..tp takpe..tahan sket lagik....hari nih aku tau dah dia yg ngajar...pagi tadi pas subuh aku tdo...kul 830 baru aku bangun...kul 9 dah siap..pastu sempat lak aku breakfast tosei kat umah...hehe..lek2...kul 930 baru kuar umah...kul 950 baru masuk kelas..as expected...bila aku bukak chapter yg dia tgh ajar...dia baru jek masuk 2nd page...meaning?? huh...dah ngaruts lagik le pepagi tuh...kalu aku tau aku masuk 1030 je tadi....
mamat ni tgk aku semacam jek...lam kelas aku wat muka boring..main tepon..msg sana..msg sini...time dia wat cite kelaka aku sket pon tak gelak..malah aku leh wat muka serius tgk muka dia balik..walaupun satu kelas gelak..tp aku tak rasa tercuit sket pon ngan cite tak kelaka dia nih...bila dia tgk aku tak gelak..dia pon terus tuka slide...ok..kita teruskan....next..!! ceh! poyo la mamat nih! aku siap anto msg kat member depan aku komplen pasal trainer nih...alih2 dia balas msg aku...ape la ko nih...hensem apa muka dia... aku...???? terus tendang kerusi dia! rabun!!!!muka mamat yg dah beranak satu ni ko kata hensem?? hensem lagi abang aku!!
hahahha pastu sesi petang start kelas kul 2...tapi kitorg kul 145 baru terhegeh2 order makan kat cozy corner...hehehe...kul 230 baru settle makan..nak naik lif jumpa 2-3 org member2 lain satu kelas turun...aik??kelas kensel ke?? diorg ngan poyonya...nak masuk camana...pintu kunci!huhu..ghopa2nya itu trainer sudah bengang ngan kitorg...sapa lambat dia tak kasik masuk kelas..dok luar! ada ka?? kepoyo-an terserlah!!kitorg tunggu je la kat luar...last2 ada sorg cina pompuan yg pegnen lam kelas nak kuar g toilet...so pintu pon terbukak ngan sendirinya..kitorg pon masuk le...tgk muka dia mang merah padam!pedulik!sapo suruh ajar ntah apa2?
last day class ari ni mang tak serupa masuk class..cam hari "mari masuk kelas beramai2 dan bleh kuar sesuka hati bila2 masa..." hehehehhe ..nasib la ko trainer...sapa suruh hang sengal sgt?

4 comments:

Anonymous said...

errrr......

Anonymous said...

sape ni ye??

Anonymous said...

aku rasa cikgu yang ngajar ko tu aarrr... dia tengah baca komen ko kat sni... muaahahahaha...

enonz said...

tak mungkin,..isk ko jgn bikin suspender jihan...hehehe..mn dia tau nama samaran gue,..tapi kan,..hmm..ntah2 member aku yg satu opis ngan dia tak???isk...tak bleh jadik nih!!