Monday, November 22, 2010

jeles tengok cik rozie hashimi update blog. rasa cam sgt pemalas aku nih!

bkn malas. cuma kurang rajin. bahan utk bercerita mmg la byk gila mencurah2. kalau nak cite pasal aina, mmg takkan abes la cite bdk yg sgt aktif dan tak penat2 nih. yg slalu gol dulu harus la aku.sbb aku slalu gol dulu la malas betul nak update. mcm  la anak  4 5 org..

cite aina: kepandaian dia or should i say kenotian dia ialah tolak kusi meja makan, panjat, duduk bersila, dan seterusnya bkk tudung saji.kalau agak2 dia bkenan ngan apa yg dia tgk,keje mengirai dan menumpahkan apa yg patut pon bermula dgn jayanya.

tp, of cos la tak lama, pasal  bila nenek dia nampak, zassssss!! kena cubit sedas.
kalau ngan aku, tanpa belas kasihan aku tepuk tangan dia, n kaki dia agak2 kuat sket sampai dia nangis.

tp, bak kata mak aku, alahhh..pukul anak camtu...kalau aku pon nak panjat lagi...

ceh. ko sanggup ke nak pukul anak ko beriya2 sbbkan panjat meja jek?pukul manja2 dah la...

lg satu skang hobi dia menceceh ntah hape2. then,apa je yg dia pegang kdg2 tu, dia bwk ke tinga dan berckp, mcm ckp tepon..siap ada OooooOO...hahaha..gelak segala..mcm betul2 la ada org ckp ngan dia..
sbb, dia tgk aku ngan mak aku ckp tepon,tp tak dgr suara kan..maybe dia hanya meniru la gaya kita borak2 kat tepon..which is agak cerdik jugak la..well, bdk2 skang kan cepat blajar..maybe anak org lain pon sama kot..

tp tu la dia penghibur aku kalau aku balik umah penat2, tgk dia..ilang penat..tp beware jgk..agak2 dia dtg buat baik nak peluk tu, tetiba je dia leh btukar menjadi draculla. dah byk kali aku terkena, konon2 landing kat bahu..skali ko tetiba dia gigit, tak hengat punya sakitt!!bila kita jerit mengekek2 dia gelak. haihhhh..sib baik aku tak bf lg..kalau tak mak aku kata leh darah2 puting kita dikejekan...

cite aku: skang aku stress keje. dah ujung2 tahun ni kan...target masih la jauhhhhhhh nun dia atas...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

cite adik aku: si sengal ni nak kawen 12.12.2010. kad kawen br hari ni siap. siap kalau betul takpe, bleh lak salah ejaan nama atuk aku? tak agak2 betul la bdk ni wat keje tak senonoh!tak pasal2 aku lak kena sound ngan mak aku pasal tak ambik berat preparation adik aku nak kawen. eh, halooo...ko nak buat kad kawen pon perlukan assistant ke?agak hangin jgk la satu ptg ni td...org yg buat kad tu pon lg la sengal, bg aku la, secara logiknya, kalau kat pihak laki ni yg menjemput tu tulis je la nama mak aku je..then tulis la balu kpd hj tahir kan...ni tak,nama first skali arwah bpk aku, then nama mak..bla bla bla..mempersilakan tuan puan datuk hadir ke majlis anak lelaki kami...wallaweiiiii...bleh ke bubuh camtu?org dh meninggal leh menjemput ke?
esok aku nak pegi skolahkan bdk2 kat printing kad tu.
very the tak pandai...

mak aku dah moody je satu hr ni pasal salah ejaan tu je...takut abg2 aku marah pasal eja nama salah.

dah mak aku moody. aku pon..sama naik la..layankan aje. tau protes dia je? protes aku ni?haihhh...benda boleh settle mcmkan benda besau nau sampai nak pk sakit2 dada kan..

tp takleh gak nak kata, dah namanya mak kan...mesti la risau..selagi tak lepas.

dah la.
bikin sakit otak je pk.


nak tdo.


bubbye!

1 comments:

Rozie said...

enon..alamakk..u jeles ngan i ke non..alaaa..jgn la gitu....owg pun x brp aktif nak hapdet lately sb busy...;)