Monday, August 16, 2010

kejap je.

kalau time camni last year, saya masih terhogah2 gembira sbb masih lom beranak. haha. rasa mcm takut nak beranak, tp lek2 je. anggap je sume ok. sekali ko.hambik. sgt la sakit tuhan sj yg tau.huhu.

tup2 ni dah nak dkt setahun dah..alahai..kejap je ek. 1st ramadhan hr tu g bazar kat bdr br ampang, teringat lak last year hari pertama posa aku dah sarat gile tp tetap gagah g beli juadah. sekali tak larat, lepak kat bus stop. hari tu g tempat yg sama, tgk bus stop tu teringat lak aku  dok melepek kat situ. this time, aina dah besar..dah leh bwk g jln, tp lom bleh pilih lauk la kan...next year ye..sila la layan kan aja tekak si kenit ni. insyaAllah, kalau panjang umo...:)

beberapa minggu lalu aku try test wat kek. butter cake je. ingatnya nak try wat kek sendiri besday aina nanti.hehe. berangan.

mula2 wat separuh adunan, jd tu jd, tp tak berapa naik. second round..minggu lepas wat lagi, sempat la encik suami merasa...bleh tahan jugak la.dia la yg perabihkan...bila aku tanya sedap ke, dia ckp sedap...ntah ye ntah tidak...saje nak amik hati aku. tak tau la..

kan aku dah mengamuk tahap gaban pasal dia tak balik anniversary..

skali balik bwk present. huhu. penat je ngongoi ngan dak mala.berlinang2 air mata siap. tak koser mak. hahaha. sekali mala sound, HAH, NAK NGAMUK LAGIK?PADAN MUKA KO! SIA2 JE NGAMUK..hehehe.

biasa la. pompuan.  nak perhatian. nak2 jauh kan. dia lak bkn reti nak talipon wish ke hape. mana la tak hangin satu badan.

bila dah dpt hadiah talipon baru, senyap terus. tak jd nak ngamuk.

muahahhahahaha.

mmg tahap mengada otroman ok aku ni.

--
ni along nak balik hari khamis ni. habis gegak gempita rumah ini. tambah lagi sorg heroin kg melayu ampang, nur sakinah.

heroin no 1:  aina. sgt tak bleh blah perangai. sejibik haku.isk
aina. heroin malaya. haha.

0 comments: