Sunday, June 13, 2010

aina is having a flu. pitty her!

dah 2 hari aina selsema. berjangkit ngan aku. 2 hari lepas aku demam, batuk, dan selsema..asek bersin2 je..sekali dah berjangkit kat aina..

sian lak aku tgk idung dia meleleh2..semalam ok lg...hari ni berair2 mata dia..g klinik siang td, doctor kasik ubat flu...tp mkn pagi ngan malam je...aku ni cam tak sabau2 nak tgk dia cepat sehat...rasa cam nak bg je selang 4 jam..cam org besar punya dose..tp takut teroverdose plak..

hari ni dia tdo kejap2 je. tak selesa idung dia agaknya ada something. bernafas pun tersekat2..kalau kita tau la nak control kan..ni baby lagi..apa yg dia leh buat??

ni aku takleh nak tdo lg ni..risau lak tgk cara aina tdo, kejap kiri kejap kanan...td bangun cam merengek2....laki aku suruh sedut je ingus aina. aku tanya pakai apa? pakai mulut la sayang...takkan pakai straw?(kalu dkt ni mmg dah kena pelempang ngan aku)


now,she's sound a sleep..

harap2 sampai pagi,cam biasa...
isk..aina, aina...tak penah2 dia sakit cenggini.sorry sayang..this is all my fault..:(

hope she will recover really soon....

0 comments: