Wednesday, May 26, 2010

tak jd tdo awal.

aku mmg nak gol awal td. ingat si aina kul 9 dah knock out. skali kul 10 td br dia tdo. dah lepas limit ngantuk ni, baring2 takmo lak pejam2. hampeh sungguh.kalu baca buku tu dan2 je nak tdo. masuk FB, cousin lak dok anta gamba si aina. td g tumpangkan aina kat umah dia. takde org td kat umah, mak g operation,takkan nak tinggalkan ngan pembantu yg baru keje 2 hari? kang aku balik dua2 lesap. haihhh....muka baik2 pon kadang takleh nak caya 100%.

jadinya, bila aku g amik aina, cousin aku ni dok menggila sangat tangkap gamba aina.tak puas2 nak main ngan aina. takmo lepas2. sampai aku tak tau ayat apa nak bg nak mintak diri. ni malam ni bila aku add dia kat FB, abes sume gamba dia anta. mcm kan selebriti lak si aina ni..ada peminat u. haha. mcm la gorgeous nau anak aku ni. tp comey tu ttp ada la. cam mak dia. ^_^


ada lagi ni dia anta. maleh aku nak bubuh. kang penuh muka aina je lam nih. dah la takde gigi. hehe.tapi nakalnya cam umo dah setahun.tunggu beso sket aku lepuk2 je si kenit nih.

0 comments: