Saturday, May 8, 2010

alhamdulillah.

finally. insyaAllah, kalau takde aral...aku akan ada pembantu kat umah utk jaga aina...keje 5 hari seminggu with salary 500. aku takleh nak counter gaji yg dia mintak tu. aku rasa tu dah abes baik dia nak 500.watnya 600, mang tak dapek la...ikut mak aku bg 400 je. tp cam sian lak, org nak carik rezeki kan...keje penat2, bg 400, rasa tak berbaloi.

she will start working this monday.

so, agenda aku utk meneruskan bisnes insyaAllah jugak akan berjalan lancar.mintak2 dipermudahkan rezeki aku, utk aina...now all for her. nothing else is important rite now.

hopefully bdk ni keje elok tanpa sebarang kerenah cam previous maid.kalu dia berani wat ntahpape, aku anto balik je. mintak2 elok la bdknya. tgk td cam ok...taktau la plak lepas2 nih....


terima kasih ya Allah, Engkau makbulkan juga permohonan hambamu ini.


amin3, ya rabbal alaminnnn...

0 comments: