Friday, April 2, 2010

nak feeling ngada2 bley??

smalam kan aku takleh tdo. kul 2pagi baru tdo..habis sume folder aku bkk lam laptop nih.masuk picasa, kuar lak la gamba2 kawen aku ngan budak2 nih sume yang membantu ngan jayanya. meriah gila rasanya masa tu. tapi aku tak berkesempatan nak tepek gamba lam blog sbb masa pon sangat tak menyebelahi aku. ngan arwah bapak aku yg sangat2 kritikal masa tu kan. so skang ni, tetiba rasa feeling ngada2 lak nak tepek gamba kawen walaupon dah setahun lebih, nak masuk 2 tahun dah aku kawen. mana la tau kan tetiba file ilang ke lam notebook nih, sekurang2nya aku dah bubuh lam blog. ceh cehh..ye2 je aku explain sebab musabab lam nih, cam nak mintak permission lak kat korg. haha. blog aku, sukati la nak tepek apa pon kan...!huhu...

di mulai dgn malam sebelum nikah 31 july 2008, org2 kuat, apeng, wan, nenie & mala..semahat2!!

wan&apeng susun goodies...

mala& nenie pon dtg tulun...:)


apeng menginaikan jari2 aku


kawan2 yang memeriahkan majlis nikah aku. ramai ok. tak sangka sume nak dtg malam nikah masa nih...:)

wan sbg orang kuat. takde dia, cacat majlis aku.

the only skulmate aku yg dtg time nikah. momoi....

me& eva my colleague
nenie..ayu gtu.huhu


ghan & me.. and also macita...

laki aku. sabar menunggu tok kadi.
my beloved anak2 buah yang kepohci...huhu

abg man my 3rd brother with kak nim & kak yan, sepupu aku..
mak aku yg baju itam tu, ngan adik tiri dia tudung ceklat and adik bongsu, makcik timah yg rawks..!!huhu

malas nak bubuh caption satu2. paham2 sendiri je la aturcaramajlis yep..:P

0 comments: