Thursday, April 1, 2010

muhasabah diri.

kejap je. pejam celik pejam celik, umo dah meningkat lagi setahun. maknanya perangai kenalah senonohOH sket. muka kenalah lebih manis sket--selalu masam cam cuka getah. hehe. kalu muka jelita takpe jugak kan. aku dah nampak perangai aku kat aina skang. kalu ngamuk tu mmg over sungguh. sejibik aku. jadi kenalah aku ubah perangai mulai skang. kalau sempat. dan kalau dapat ubah le. masalah negaranya mende dah jadi habit mmg susah nak ubah.

tapi kena la jugak kan. baru je baik2 ngan laki aku ni.lepas seminggu gaduh. jauh gaduh, dekat gaduh. kejenya asek la gaduh. mmg laki aku penyabar tahap cipan. kadang dtg tak sabar dia, bila tinggi sogha ngan aku, lagi angin aku naik. padahal salah aku tu. dia marah aku, aku marah balik. heheh. derhaka kan. tapi dah mintak maaf dah. mintak halal makan minum lagik. takut bai....kang pa pe jadik, tak masuk syorga aku. walaupon peluang tu tipis. hehehe. sedau diri bayak  dosa nih! :P

oleh itu, pada umo double 3 ni, aku nak cool down sket. takmo marah2. kalu nak marah, beristighfar byk2. pastu sengih je cam kerang busuk. pastu kalu drive kete, mulut tu kena kunci dari memaki hamun org. sbb kalu aku on the road, bleh kira bape byk aku maki kete2 dan motor yang no skuling nih. jadi mulai skang aku nak jadi baik. nak diam je.

muaahahahahaahahaha. sangat la impossible kan.


kalau aku berjaya la, mmg amazing race.


try seminggu ni dulu.


^_^

0 comments: