Thursday, April 8, 2010

exhausted.

tapi masih sempat nak updet eh.

selepas apa yg terjadi, aku cam mamai dolah serabut serabai jek ghasanya..bodo tau to hv a feeling that way. dah 3 hari kelas berturut2. 9-5 tiap hari. balik umah ingat nak study tp lain lak cite.aku ngan penat2 ni, tgk mak aku lagi penat. aku kesian kat dia. tapi dia yg berdegil nak jugak jaga aina. hari2 balik umah dia updet anak aku wat tu la, wat ni la. kasik dia headache. ptg td mak aku nak buang air, ngan si aina skali berkampung lam toilet! bleh?? mak aku kata dulu2 kitorg sume dia heret masuk jamban kalu takde sapa nak tgk kitorg masa kecik dulu.

patut la aku rasa kebebalan aku tahap dewa.ghopa2nya??hahahaha

pa pe pun td exam yang sangat bodo penah aku rasa. soalan tak bodo. org yg jwb tu bodo. pasal tak cukup study satu hal. bila nak wat homework, revision cam biasa la kan, kalu dok atas katil nih, jawapannya adalah ZZzzZZZZZzZZZZzzz sampai ke pagi!syaiton sungguh!!

semalam janji ngan member nak wat revision kat GE, janji kul 10, abes kul 11 lebih dia baru sampai. exam start kul 12. pe kes?? pastu kasik aku pening2 lagi ngan soalan yg aku rasa cam tau jwb tp maklum la aku bkn budak akaun, jd jawapan tak bijak la...tu satu hal.dah aku tgh bengang tunggu dia, lagi wat aku pening.

wth.


exam abes kul 4 td. paper ni bleh amik lagi skali kalu fail. ni cam kelas memandu driving academy la. belajar sampai lulus!lulus dan panduuu!! huhu.  siap trainer tu pesan masa collect paper, if u feel like u are going to fail, u are much welcome to register again this paper and resit. the result will be out in one month time, you can register for next month class as the graduation ceremony will be held on june.

yo la. mesti aku salah sorg yg dia akan tgk lagi bln depan. haha

lam kelas td ada sorg manager, umo 62 tahun amik paper ni.india. dia tgk aku ngan member aku muda, dia kata, u r very lucky...u r still young, can catch up faster.and can use computer faster.like me? i'm very old for all this. but at least i gain a knowledge..,..btw, how old are you?

aku: i'm 20.

pakcik tu: really aaahh???

sambil tgk muka aku antara nak pecaya atau tak.

belibit or not aney!pastu siap kuar satu kad gamba sami dia 2 org. aku cam? what's that?

i bring this every where i go,this is like u call, wali...u know. they'll help you.

oh ye ke. elok td ko seru je diorg kuar wat exam.takyah pening2.ko pon leh tdo, lepak, baca sokabar dan sebagainya. kan?

hehe.

jahat seh aku.


dah la. aku nak tdo lak. sampai sok pagi. jgn tak bgn2 sudah.

and oh, btw, spect aku bingkai dah patah semalam. sapa buat??


diri sendiri.


ganas tak hengat aku ni baiiii

0 comments: