Wednesday, March 31, 2010

pale pusing.

Oooops!! bkn pegnen yep. pale pusing pk pesal aliran tunai aku kuar sangat laju cam air terjun. sangat menyedihkan. mcm2 benda nak bayar. macam2 benda teringin nak beli tapi sume tak dapek. need to clear all my credit cards by this year. tiap2 tahun aku declare/azam cam nih tapi habuk pon tarak. ayok ayok!!

i need to buy a new clothes. lepas beranak ni, saiz sume tukar. g sogo konon2 nak shop 2 3 helai baju, tapi akhirnya dapat selai sbb tak bleh terima kenyataan saiz aku dr M dah tukar ke XL. sangat sakit hati ok. tu yang kengkadang aku asek pakai baju kurung je pasal pada pandangan mata aku yang rabun ni, aku lebih nampak kurus kalu pakai baju kurung. huhu. ni buktinya:
me, mala & macita di zaman kegemilangan masa blaja

tapikan bila aku tenung2 gamba masa ambik kat kenduri apeng ni, macam tak nampak pon kekurusan aku kan??salah baju ke, atau salah org yang tangkap gambo ni tak pandai adjust??hehe kalu jenis tak bley terima kenyataan cenggini la. wat statement asek menyalahkan org dan keadaan.sendiri takmo ngaku salah.



begitu pesatnya perkembangan fizikal aku. hahahaha. segala2nya kembang ok. yang en spore tu jgn cakap la. mmg sentiasa pesat dari aku. nak jog, sangat malas. kejenya asek la makan makan dan makan. menambahkan lemak yang ada adalah harus. menghilangkan lemak2 itu adalah sangat jauh dari harus! isk. pagi tadi je aku dah belasah nasik lemak sebungkus. tengahari sebenarnya masih kenyang lagik tapi sebab aku tensen terima news yang menyesakkan dada aku, aku p makan chicken chop kat cozy yang sangat lazat nyum3. pehtu balik umah mak aku wat mee goreng.taknak bagi dia kecik ati kata aku dah makan sebenarnya, aku makan lagi sepinggan. ni malam ni aku tgk mee tu byk lagi, dan taknak kasik mak aku kecik ati lagi, walaupon perut aku mang kenyang, tapi aku amik gak la sket, wat syarat..hehehe..baik hati yang memudaratkan diri sendiri. tu namanya bodo piang!! sila jgn follow. sampai kiamat pon takkan kurus! isk


agak2 kalu aku posa sebulan straight leh dapat balik saiz S tak??


adoi la!lagi pusing pale aku!!!

0 comments: