Saturday, March 27, 2010

mari tengok AF8.

haa ko. hari ni dalam sejarah. tak penah aku wat entry 3 skali rap.olehkerana aku tensen ya amat. nak nangis pon takde air mata nak kuar dah. membazirkan emosi aku je sedey2, padahal laki aku berdondangsayang kat sana berdengkor cam kingkong ke hape bukan dia pedulik kan bini dia kat sini dah cam badak berendam. hahahha.

heeeee...WHY ME?????


oleh itu mari la kita layan AF8. walaupon bdk2 laki dia sekor pon aku berkenan, esp maulana itu, nangis yo yo oooooooo je cam pompuan. baik jadi pompuan. baru 1st concert beriya2 tersedu sedan. mcm la tak jumpa balik. tak paham betul aku la. dulu aku dok blaja kat asrama 5 tahun, lepas SPM masing2 sume takde la beriya2 nangis cam takkan jumpa dah kan...ni baru la sebulan, adoi la...tak kental betul bdk2 skang nih...

emosi lagi.

isk.

ok. aku rasa mmg aku takkan vote la kan. AF dulu, yang bertuah dapat undian aku cuma FARAH ngan MILA je. this season, tgk la kan..kalu aku ade duit byk nak sedekah. aku vote norman la.


hehe.


dah2. nak bersiap sedia ni. cewahh...

AFUNDI AIN.

^_^.

tima kaseyyyyy!!

0 comments: