Monday, March 29, 2010

baru pasang streamyx.

huhu. selama ni aku berinternet guna old version, dial-up. yang mmg tak ramai manusia kat bumi ni pakai cam aku. kui2. dulu try pasang streamyx 2 kali kat umah ni, sume tak dapat. takde connection. baru2 ni org TM call, diorg kata skang dah bleh dah...so td technician diorg dtg n pasang,package 98 sebulan unlimited. lepas sebulan, diorg bg free kol any number kat mesia ni secara percuma,utk fixed line je...henpon bayo cam biasa. ok la kot.dapat cordless tepon satu nanti.cam lam iklan tv tuh. huhu.

hmm lam pada dok pk nak pakai digi bb ke, celcom bb ke..alih2 lain lak cite. takpe le. sok ada duit lebih sket angkat satu laptop baru, leh pakai any bb.ok gak kelajuan aku rasa streamyx ni. diorg dah upgrade la tu.

so skang aku ngan jakunnya tgh berblogging lam bilik sambil memerhatikan aina tdo. haha.
siyes pueh hati. ^_^

2 comments:

WaNz said...

menarik tuh.. aku kat umah batu muda tu streamyx la tp memandangkan suamiku yg masih dalam masa kecederaan, terpaksa lah guna wimax kat selayang dulu. huhuhuh.... tu agak payah nak online... lembs skit.. + aku balik umah dah penat.. hehehe

enonz said...

wimax slow ke?? aku cam nak amik dulu...tp asek la postpone2. pe lagik, ko potong je la...amik digi, dgr kata laju tu..