Thursday, February 11, 2010

saya amat tertekan.

tak penah gue rasa tertekan cenggini. dah la skang ni musim panas. luar dalam panas nih. ingat nak posa tp cam malas lak. ada lagi 29hari utk ganti. masak gue. ni dah tengah bulan. jap g dah ujung bulan, si kenit ni dah 6 bulan. tup tap tup tap dah besau bergala2. dah pandai merangkak. belum khatam merangkak, berangan nak duduk, belum khatam duduk, nak berdiri..3 in 1. minggu depan dah berlari agaknya anak aku nih.



isk.TENSIONNNNNNNNN!!

dari tadi dok try nak masuk web ni tak dapat2. salah IE ke, salah apa tak tau la...tak kuar satu bende pon. nak click tang mana pon tak tau. site lain bleh lak bukak. hissshhhh..

mission aku hari2 tak accomplish. esok nak try jugak accomplishkan mission aku.perasaan takut melebihi segala2nya. camana nak buat nih????


AINI, U CAN DO IT!!!

0 comments: