Wednesday, January 27, 2010

penat.

rasa cam dah lama tak keje keras. kui2. rasakan. selama ni berdondang sayang. camana camana pon aku kena juga hit target this year. semahat!!!semahat!!!!

kui2.

lam pada tu sempat gak nak masuk peraduan tekata BH minggu penentuan. hadiah RM25,000 bai!!! bukan sket2. kalau aku dapat, aku kenduri 7 hari 7 malam makan roti canai. hahahaha

tapi hari senin punya soklan ada satu aku tak dapat2 nak isi. mintak talian hayat kak nen pon tak berjaya gak.isk. soklan dia, ikan air tawar. tapi tempat kosong yang ada _u_i_a ... apakah??

kak nen siap google. heh heh. pas tak dapat jawapan, leh dia kasik aku option,

"non, aku gase tu nama glamer ikan tu kot..julita ke, punita ke.."


tak bleh blah betul nama ikan air tawar julita.

hehehehehehe


camno nak dapek 25 ribu nih?? isk..

0 comments: